بستن

مردان حقیقت- گزارش دوم

گریشنا: در همایش مردان حقیقت از خدمات سی‌ساله‌ی مرحوم شیخ‌علی‌اصغر رحمانی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛امشب بیست‌ویکم آذر ماه در یک شب پاییزی و سرد مسئولین، معتمدین و فرهنگ‌دوستان شهر در حسینیه‌ی ولی‌عصر(عج) جمع شدند و با یاد شیخ‌علی‌اصغر رحمانی، سی‌وچهار سال بعد از فوت او خاطرات این مرد روحانی را گرامی داشتند.

این مراسم با استقبال و حضور مردم به خصوص ریش‌سفیدان و هم‌دوره‌ای‌های آن مرحوم در فضایی که پر بود از یادآوری روزهای پرفراز و نشیب گذشته، برگزار شد.

در ابتدا سید ذبیح‌الله سعادت قرآن خواند و بعد از آن پاورپونتی پخش شد که مروری بود بر زندگی مرحوم شیخ‌علی‌اصغر رحمانی، مجتبی زارعی مجری باسابقه‌ی شبکه‌فارس با اجرای پرشور و هیجان خود اجرای این برنامه را به عهده داشت.

حجت‌السلام‌والمسلمین حسینی امام جمعه‌ی شهر اولین سخنران این مراسم بود و بعد از او حجت‌السلام‌والمسلمین سید عباس معصومی دوست و هم‌دوره‌ای مرحوم شیخ‌علی‌اصغر برای حاضرین سخنرانی کرد و گفت:« یک عمر خادم امام حسین(ع) بودن، او را به این جایگاه رساند.» و بعد او را با صفت‌های چون شجاع، خوش حافظه و خوش بیان به مردم معرفی کرد و در ادامه گفت:« منبر‌های رحمانی همیشه برای همه‌ی افراد جذاب بود و طرفداران زیادی داشت.»

در ادامه این مراسم، نماهنگی که در آن مردم گوشه‌هایی از خاطرات خود را از این مرد روحانی بیان می‌کردند پخش شد.

دکتر مهرزاد رحمانیان پسر برادر مرحوم رحمانی، عموی خود را با اهمیت دادن و توجه به صله‌ی رحم و دید و بازدید از خانواده و اقوام به یاد آورد و خاطراتش را برای مردم تعریف کرد.

محمد صباغی از لارستان دو شعر در منقبت رحمانی خواند و استاد کرامت‌اله تقوی از جویم قسمتی از پژوهش خود را در مورد زندگی و دیوان شعر سرود آفتاب مرحوم رحمانی بیان کرد.

حجت‌السلام و المسلمین نیازی رئیس کانون‌های فرهنگی مساجد استان آخرین سخنران این مراسم بود و گفت:« خیرین گراش نه تنها در استان که در کشور پرآوازه‌اند و توجه بیش از پیش به مسائل فرهنگی و سرمایه‌گذاری در این قسمت به پیشرفت شهر تا حد زیادی سرعت خواهد بخشید.»

با اهدای جوایز به دست‌اندرکاران اجرای همایش مردان حقیقت و پذیرایی شام از حاضرین این مراسم به پایان رسید.

Rahmani (9)

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top