بستن

گراشٰ، میزبان مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ استان فارس

گریشنا:بیست‌ویکم و بیست‌و دوم آذر ماه،برای اولین بار گراش میزبان مسابقات قهرمانی پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان دختر استان فارس یادواره شهیده نورسته خواجی خواهد شد. این مسابقات در خانه‌ی پینگ‌پنگ شادوران حاجیه رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان گراش؛ امروز چهارم آذر ماه مرتضی موغلی رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان به اتفاق اعضاء هیئت در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان بانوان استان فارس یادواره شهیده نورسته خواجی با اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گراش دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست ابتدا مرتضی موغلی رئیس هیئت پینگ‌پنگ با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با هیئت پینگ‌پنگ استان فارس و شرایط و چگونگی برگزاری مسابقات سخن گفت و فاطمه آخوندی نایب رئیس هیئت به بیان عملکرد پینگ‌پنگ بانوان پرداخت و بیان کرد؛« برای اولین بار گراش میزبان مسابقات قهرمانی پینگ پنگ بانوان استان است و انتظار می‌رود اداره ورزش و جوانان ما را در امر برگزاری مسابقات همراهی کند.»

پالایش معاونت ورزش بانوان نیز با اشاره به میزبانی مسابقات استانی گفت:«با توجه به امکانات محدود،برگزاری چنین مسابقاتی مشکل است اما با همکاری هیئت و اداره سعی خواهیم کرد این مسابقات به بهترین نحو برگزار شود.»

اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و دست‌اندرکاران پینگ‌پنگ گراش اظهار داشت:« پینگ‌پنگ یکی از برترین رشته‌های ورزشی شهرستان محسوب می‌شود که هم آقایان و خانم‌ها در رقابت‌های قهرمانی استان و کشور حضوری پررنگ دارند و در چند سال اخیر در ردیف بهترین‌های استان قرار داشته اند.»

اکبری ضمن قدردانی از پذیرفتن میزبانی مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی فارس گفت:«هزینه برگزاری مسابقات از طرف این اداره پرداخت خواهد شد و انشاالله سعی خواهیم کرد میزبان شایسته‌ای برای این رقابت‌ها باشیم.»

2 نظر

  1. من و خانواده ام با تمام وجود از دولت تدبیر و احترام و به خصوص آقای روحانی و ظریف برای این حماسه ی ملی تشکر می کنیم. حالا به روشنی می توان فهمید که طی هشت سال گذشته چه بر سر دیپلماسی این مرز و بوم آورده بودند و نیز این که اگر در داخل کشور همتی برای صلح و همچنین مردانی مصلح وجود داشته باشد دنیا نیز پیام این مردم و دولت را شنیده و به آن پاسخ مثبت خواهد داد. از مقام معظم رهبری به دلیل حمایت از تیم مذاکره کننده متشکریم. به امید ایرانی زیبا و آباد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top