بستن

کلوب ورزشی امید افتتاح شد

گریشنا: سومین باشگاه مجهز بدن‌سازی گراش با نام کلوب تخصصی ورزشی امید راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گریشنا به مناسبت هفته تربیت بدنی‌ با حضور رییس اداره ورزش جوانان، جمعی از مسئولین و روسای برخی از هیات‌های ورزشی باشگاه تخصصی ورزشی امید افتتاح شد. علیرضا دانشور از مربیان و ورزشکاران گراشی که دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت‌بدنی است مدیریت این باشگاه را بر عهده دارد. به گفته دانشور این باشگاه در سه رشته آمادگی جسمانی، اروبیک و بدن‌سازی فعالیت خواهد کرد.

میرزا اکبری رییس اداره ورزش و جوانان گراش در این مراسم با تبریک هفته تربیت‌بدنی گراش از وضعیت ورزش گراش ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه موقعیت ورزش ما در سطح استان رضایت‌بخش است. هر یک از شهرستان‌ها در یک یا دو رشته در سطح استان فعال‌تر دارند اما ما با توجه به این که ما شهرستان نوپایی هستیم ورزشکاران ما در پنج شش رشته در سطح استان و کشور مطرح هستند.

اکبری در مورد باشگاه تازه‌ تاسیس امید نیز گفت: در باشگاه امید از افراد و نیروهای کاربلد و باسابقه استفاده شده است و گروهی که آقای دانشور جمع کرده است گروه قوی‌ای است. رییس تربیت‌بدنی از ورزشکاران خواست که حتما برای بیمه ورزشکاران اقدام کنند که این مساله هم به نفع باشگاه هم به نفع خود ورزشکاران است.

خانواده دانشور از سال‌ها قبل با باشگاه بدن‌سازی دانشور در ورزش گراش فعال بوده‌اند. علیرضا دانشور در مورد کلوب تخصصی ورزشی امید گفت: «لوازم این باشگاه کامل نوسازی شده است و در آینده نیز وسایل بیشتری خریداری می‌شود. فعالیت‌ها مختص بدن‌سازی نیست و در سه رشته ورزشی با کمک مربیان رسمی و کارت‌دار فعالیت خواهیم کرد. سانس صبح در سه نوبت به طور کامل مختص خانم‌ها است. یک نوبت عصر نیز برای خانم‌ها در نظر گرفته شده است.»

دانشور درباره برنامه‌های آینده باشگاه می‌گوید: «برای ایجاد تمایز در آینده برای اعضا باشگاه شناسنامه سلامت صادر می‌شود. انتشار بروشور پیام سلامت برای آشنایی اعضای باشگاه با بیماری‌های مرسوم و نحوه تغذیه نیز از دیگر برنامه‌های آینده است.»

به گفته مرتضی موغلی از اداره ورزش و جوانان گراش در حاضر باشگاه بدن‌سازی آبشار اندیشه و سالن بدن‌سازی هلال‌احمر در این رشته فعال هستند. کلوب تخصصی ورزشی امید به مساحت ۲۹۰ متر در زیر زمین ساختمان سعادت متعلق به آموزش و پرورش در بلوار سپاه قرار دارد. دانشور می‌گوید تاکنون نزدیک به صد میلیون تومان بر تجهیز باشگاه هزینه شده است. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top