بستن

امام جمعه گراش: مذاکره می‌کنیم ولی به آمریکا اعتماد نداریم

گریشنا: امام جمعه گراش در نماز این هفته ضمن تایید مذاکرات هسته‌ای اعلام کرد که بدبینی به آمریکا و همراهان‌اش ادامه دارد.

به گزارش قاسم ایزدیان خبرنگار حافظ نیوز، مراسم عبادی سیاسی نماز وحدت بخش جمعه این هفته گراش  ۲۶ مهرماه باحضور اقشار مختلف ولایی این شهر و به امامت حجت الاسلام سیدرضا حسینی امام جمعه این شهر در حسینیه اعظم اقامه شد.

خطیب جمعه گراش درفراز نخستین خطبه‌ها با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی از تقوای خاضعانه به عنوان بهترین زاد و راحله آخرت نام برد.

وی باگرامیداشت عید سعیدغدیرخم پیرامون ولایت حضرت مولی الموحدین(ع) به تفصیل سخن گفت و در بخشی از اظهارات خویش اضافه کرد: به نقل از علمای اهل سنت، خداوندکریم در حجه الوداع با نزول وحی فرمود: ای رسول ما، آن چه درباره علی(ع) فرو فرستاده‌ایم ابلاغ نما که در غیر این صورت رسالت خویش را به ختم نرسانده‌ای و لذا نصب حضرت علی(ع) بزرگترین واقعه تاریخی بعد از بعثت حضرت ختمی مرتبت(ص) محسوب است که به امر حضرت رب جلیل انجام شد.

امام جمعه گراش با اشاره ای به هفته ورزش وتربیت بدنی ، انجام ورزش رابرای جوانان وسالمندان مفید توصیف وتاکیدنمود: عقل سالم دربدن سالم است.

وی دربخش دیگری ازخطبه‌ها به مذاکرات هسته ای درژنو نیز اشاره و در این مورد گفت: ما از نخست موضع خویش را با قاطعیت اعلام، لیک واقعیت این است که بدبینی ما به آمریکا و همپالگی‌هایش ادامه داشته ولی در حین حال از تحریک احساسات امتناع و طریقت بازگشت به عقلانیت را برآنان مفتوح نموده‌ایم.

نماینده ولی فقیه درشهرستان گراش باتاکیدبراینکه راه توبه بر استکبار و غرب گشوده می‌باشد از فروش تسلیحات بلا استفاده آمریکا به کشورهای عربی و با هزینه ۱۱ میلیارد دلاری خبر داد و اضافه کرد: هرچند تاکنون خیر غربی‌ها به هیچکس نرسیده و امروز طنین مرگ بر آمریکا درجهان بلند است از دول آمریکا و غرب به عنوان مکار و نیرنگ یاد باید کرد.

وی ادامه داد: درمذاکرات هسته ای ژنو اگر غرب و آمریکا بر سر عقل آیند راه آنان باز است ولی ما هرگز تسلیم زور گویی و مکر آنها نخواهیم شد و تنها طالب حقوق مسلم خویش می‌باشیم.

امام جمعه گراش در بخش دیگری ازخطبه امروز به قصد آمریکا بر استرداد بخشی از دارایی‌های بلوکه شده جمهوری اسلامی نیز اشاره و تصریح نمود: ما به آمریکا و همپالگی‌هایش می‌گوییم مرابه خیر تو امید نیست، شر مرسان.

 

عکاس پایگاه خبری هفت‌برکه گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top