بستن

یاد بانیان حوزه گراش در شب شهادت باقرالعلوم

دیشب بیستم مهر ماه، مراسم عزاداری شهادت امام محمد باقر(ع) و یادبود مرحوم حجت‌الاسلام اسماعیلی و حاج جانعلی علی‌رضا گراشی در حوزه‌ی علمیه‌ی براداران برگزار شد.

این برنامه با تلاوت قرآن مجید توسط آقای پرهیزگار شروع شد. حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه گراش سخنران این مراسم بود، او پس از خوش‌آمدگویی به حضار در مورد اهمیت ایجاد حوزه علمیه(س) در گراش صحبت کرد.

حجه‌الاسلام‌والمسلمین رجبی مدیر حوزه علمیه نیز در این مراسم از عملکرد حوزه‌ی علمیه سخن گفت. ذکر مصیبت حضرت امام باقر(ع) توسط یکی از طلبه‌ها و پذیرایی از مدعوین و عزاداران پایان‌بخش برنامه بود.

 

 

3 نظر

  1. با سلام شاید برای شما خنده دار باشد ولی در این مراسم موضوعی برایم قابل توجه بود و اینکه نابسامانی‌ در توضیح شام که آقایان اکثرا باچند ظرف شام خارج می شدند خانمهایی که متاسفانه دست خالی و با گلایه مجلس را ترک میکردند واین درست نبود سعی کنید کار را به کاردان بسپارید

    1. عزیزان معلم بیشترملاحظه کنند نتیجه ی تلاش سوادآموزی آنها امروز که فضای مجازی فعال شده بیشتر خودرانشان میدهد متاسفانه غلطهای املایی در نگارش شهروندان بیدادمیکند این دون شان ماست البته این کسانی که امروز مینگارند به نسلهای دیروز وامروز تعلق دارند فرداییکه دانش آموزانش درامروز بعضا توسط سربازمعلمها و شرآورتر خدمتگزارانیکه تازه به رسته ی آموزگاری ارتقاء یافته اند آموزش داده میشوند چه خواهد شد خوب است آموزش وپرورش آمار دقیق سربازمعلمها وخدمتگزارمعلم هاییکه در شهر به تدریس مشغولند را شفاف باطلاع اولیاء برساند تاعمق فاجعه ایکه درآینده ای نزدیک درب گوشمان زوزه می کشد بیشتر روشن شود ؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!

  2. حوزه علمیه گراش دست رنج و زحمات خیرین و تلاش جهاد گونه حاج آقا اسماعیلی است. گرامیداشت یادو خاطره این بزرگوار به جا و قابل تقدید است.
    تاسیس حوزه کار بسیار بزرگی بود. و امروز دست رنج دیروز را باید پاس بداریم.
    از حاج آقا رجبی مدیر محترم حوزه علمیه کمال تقدیر و تشکر را دارم. و برای این بزرگوار آرزوی توفیق از خداوند منان خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top