بستن

هلال‌احمر گراش ۰- پتوی لاله اصفهان ۳: گزارش لحظه به لحظه

از سری مسابقات گروه پنج لیگ دسته سوم فوتبال کشور دو تیم بالای جدول پتوی اصفهان و هلال احمر گراش در ورزشگاه فخر اصفهان با یکدیگر دیدار می‌کنند. هر دو تیم تا این جای کار بدون شکست و با دو برد و یک تساوی هفت امتیازی هستند. هلال احمر که در این بازی خسته نشان می‌داد سه-صفر مغلوب حریف اصفهانی شد. سعید چترآبگون در نیمه دوم یک پنالتی را برای هلال احمر از دست داد.

ابوالحسن محمودی خبرنگار اعزامی گریشنا این بازی را لحظه به لحظه گزارش کرد.

 نتیجه نهایی بازی :

 پتوی لاله اصفهان۳ -۰ هلال احمر گراش

بعد از بازی: هلال‌احمری‌ها بدون درنگ بعد از بازی با یک دستگاه اتوبوس به شیراز برگشتند تا از شیراز راهی گراش شوند.

پعد از بازی: فتحی سرپرست تیم پتو لاله در ابتدای بازی بودجه این تیم را ۱۸۰ میلیون تومان برآورد کرد.

۹۰+۴: بازی با نتیجه سه بر سفر به نفع پتو لاله به پایان رسید. ضعف قدرت‌بدنی بازیکنان هلال‌احمر در این بازی مشهود بود.

۸۵:گل سوم پتو لاله اصفهان- باز هم در حمله‌ای از سمت چپ، هافیک این تیم با یک پاس تو در توپ را به امیر احمدی رساند و او با یک بغل پای راحت توپ را به قعر دروازه فرستاد.

۸۱: تعویض سوم برای پتو. وحید دانش با شماره ۱۹ جای خود را به محسن عطایی با شماره ۱۴ داد.

۷۸: تعویض سوم برای هلال‌احمر. آرش فتحی با شماره ۲۸ از بازی خارج و بهروز گنجی با شماره ۲۴ وارد بازی شد.

۷۴: تعویض برای پتو. زننده گل اول پوریا ابراهیم‌آبادی جای خود را به علی ابراهیمی با شماره ۲۳ داد.

۷۲: سعید چترآبگون پنالتی به دست آمده برای هلال‌احمر را خراب کرد.

۶۹: آرش فتحی در درون محوطه جریمه توسط مدافع آخر تیم پتو متوقف شد و یک ضربه پنالتی برای هلال احمری ها بدست آمد. مهرداد اوجاوند مدافع تیم پتو از داور کارت زرد گرفت.

۶۶: کارت زرد- امیر محمدی بازیکن تازه‌وارد تیم پتو به دلیل تاخیر در بازی از داور کارت زرد گرفت.

۶۴: تعویض برای تیم پتو- علی ابراهیمی از بازی خارجی و امیرمحمدی با شماره ۹ وارد بازی شد.

۶۰: تعویض برای هلال‌احمر- مهدی شمسی به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت و جای او مصطفی گوشه‌نشین وارد زمین شد. به نظر می‌رسد شمسی از ناحیه همسترینگ دچار آسیب شده است.

۵۷: مهدی شمسی کاپیتان هلال‌احمر به دلیل مصدومیت در کناز زمین مداوا می‌شود. ابوالحسن غلامی دفاع راست تیم نیز بازی را با مصدومیت آغاز کرد.

۵۵: پاسکاری بازیکنان پتو از وسط زمین توپ را به درون محوطه جریمه رساند. هافیک چپ پای این تیم توپ را به دست علی یحیی‌پور کوبید

۵۴: شوت پوریا ابراهیم‌آبادی زننده گل اول از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه هلال ‌احمر به بیرون رفت.

۵۱: بازی با برتری نسبی هلال‌احمر ادامه دارد. سرخ‌پوشان نیمه دوم را نیز با چهار مدافع آغاز کردند.

۴۵: نیمه دوم بازی ساعت ۱۶:۱۴ آغاز شد.

بین دو نیمه: عباس مهدوی و مصطفی گوشه‌نشین جدی‌تر از بقیه خود را گرم می‌کنند. در بین دو نیمه عباس مهدوی با شماره ۲۲ جانشین علی غلامی بازیکن شماره ۱۰ هلال‌احمر شد.

بین دو نیمه: محمدجواد آذربادگان مربی تیم هلال‌احمر معتقد است که به دلیل کوچک بودن زمین تیم را باید با سه دفاع و با سیستم ۳-۶-۱ به زمین فرستاد. نظر قاسم فرسوده سیستم ۴-۴-۲ است. هلال احمر بازی را با سیستم ۴-۲-۳-۱ شروع کرد.

بین دو نیمه: حدود سی نفر در ورزشگاه فخر اصفهان این بازی را از نزدیک می‌بینند.

۴۵+۲: دو دقیقه وقت اضافه نیمه اول به پایان رسید. پتو اصفهان در پایان این نیمه با دو گل از هلال‌احمر گراش پیش است.

۴۲: پاس در عمق محمدجواد آذرآیین به علی غلامی رسید. او در یک موقعیت تک‌به‌تک توپ را به دست دروازه‌بان کوبید. به نظر می‌رسید دروازه‌بان تیم پتو اضافه وزن زیادی دارد و مهاجمان هلال‌احمر می‌توانند از روی زمین دروازه‌ی این دروازه‌بان را باز کنند.

۳۷:ضربه شوت مهاجم پتو در درون محوطه جریمه با اختلاف اندکی از بالای دروازه بیرون رفت. تیم هلال‌احمر تا این جای کار بسیار خوش شانس بود که بیش از دو گل دریافت نکرده است.

۳۶: توپ ارسالی از سمت چپ را مهاجم تیم پتو که در محوطه شش قدم هلال‌احمر حضور داشت با یک ضربه سر بیرون زد.

 ۳۰: اولین حمله هلال‌احمری‌ها از سمت چپ شکل گرفت. توپ ارسالی از جناح چپ با مشت دروازه‌بان پتو به پشت محوطه جریمه رسید  و سید قاسم استخر در  ریباند شوت را به دست دروازه‌بان کوبید.

 ۲۹: شوت هافبک چپ پتوی لاله در سمت چپ محوطه جریمه با واکنش علی یحیی‌پور همراه شد و دروازه‌بان هلال‌احمر توپ را به کرنر فرستاد.

۲۹: مهاج پتو با عبور از دو مدافع هلال‌احمر به پشت محوطه جریمه رسید و با یک شوت توپ را به تیر دروازه زدو

۲۷: شوت نه چندان محکم مهاجم با اشتباه علی یحیی‌پور و گذشتن توپ از پای او به یک موقعیت خطرناک تبدیل شد.

۲۶: بازی با برتری نسبی پتو لاله در جریان است. فریادهای قاسم فرسوده مثل همیشه در کنار زمین شنیده می‌شود.

۱۸: گل دوم برای پتوی لاله– توپ ارسالی به پشت مدافعان هلال‌احمر به وحید دانش مهاجم پتو رسید و او در موقعیت تک‌به‌تک توپ را از بالای سر علی یحیی‌پور وارد دروازه هلال‌احمر کرد.

۱۶: ضربه ایستگاهی تیم پتوی لاله را علی یحیی‌پور به صورت دو ضرب دفع کرد. در ریباند مهاج پتوی لاله توپ را درون دروازه قرار دارد اما داور این توپ را آفساید اعلام کرد.

۰۶: گل برای پتوی لاله- توپ ارسالی از سمت راست به محوطه شش قدم ارسال شد که در یک ریباند پوریا ابراهیم آبادی توپ را در دهانه دروازه با یک بغل پا به درون دروازه فرستاد.

۰۴: مهاجم پتوی لاله در یک موقعیت تک به تک توپ را از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

۰۰:  پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت برادر بزرگتر مسعود مزدور دشتابی دروازه بان تیم هلال احمر که سه روز قبل در سانحه تصادف جان خود را از دست داد، انجام شد. ساعت ۱۵:۱۲ بازی سه دقیقه زودتر از زمان تعیین شده آغاز شد. تیم میزبان با لباس یکدست آبی از راست به چپ و هلال‌احمر با لباس یکدست فرمز از چپ به راست بازی می‌کنند.

داوران: حمیدرضا حمیراد با کمک سعید رضایی و محمدتقی حیدرپور این بازی را قضاوت می‌کنند. داور چهارم احسان رفیعی و نماینده فدراسیون حسین دستگرد همگی از تهران هستند.

ترکیب تیم پتوی لاله اصفهان: ۱. محمد مشتی‌ها ۲.مهران اوجاوند ۳.آرش فرهادی ۵.جواد کریمی ۶.مسعود بهرامی ۷.پوریا ابراهیم‌آبادی ۱۱.رضا رحیمی ۱۶.مجتبی کوچکی ۱۹.وحید دانش ۲۳.علی ابراهیمی ۲۶.علی چگینی

علی اسلامی سرمربی و ابراهیم فتحی سرپرست این تیم هستند. علی اسلامی سرمربی در مسابقات آسیایی مربی تیم دانش‌آموزی ایران بود و این تیم را به قهرمانی آسیا رساند.

ترکیب تیم هلال‌احمر: ۱.علی یحیی‌پور ۲۰. عبدالمهدی شمسی ۴. سید قاسم استخر ۳.مصطفی رادمرد ۱۳.ابوالحسن غلامی ۹.مرتضی کمالی ۱۲.ابوالفضل مبارکی ۱۰.علی غلامی ۲۸.آرش فتحی ۱۹.محمدجواد آذرآیین ۷.سعید جترآبگون

صادق خلیل‌آزاد سرمربی و محمد منفرد سرپرست تیم هلال‌احمر در این بازی غایب هستند.

پیش از بازی: پتوی لاله در هفته‌ اول باید با تیم عقاب تهران بازی می‌کرد که به دلیل عدم برگزاری بازی نتیجه سه بر صفر به نفع پتو لاله اعلام شد هر چند این نتیجه قطعی نیست. یک برد ۴ بر یک در خانه برابر نوین نوفرست و یک تساوی ۱-۱ در زمین شهرداری نوین بندرعباس دیگر نتایج این تیم است. پتوی لاله در هفته چهارم استراحت داشت.

پیش از بازی: تیم پتوی لاله اصفهان با خرید امتیاز تیم صدر آباد اردکان یزد در مسابقات دسته سوم حضور دارد. به گفته فتحی سرپرست این تیم تیم نوجوانان و جوانان پتوی لاله در لیگ برتر کشور و امیدهای این تیم در لیگ یک کشوری بازی می‌کنند. . این اولین حضور بزرگسالان پتوی لاله در مسابقات کشوری است. فتحی می‌گوید: سه بازیکن تیم نوجوانان پتوی لاله در تیم ملی حضور دارند که هم اکنون در اردوی آلمان زیر نظر علی دوستی‌مهر خود را برای بازی‌های جام‌جهانی جوانان آماده می‌کنند.

نتایج تیم هلال احمر گراش تاکنون:

هفته اول: هلال احمر گراش ۲- شهرداری نوین بندرعباس ۱ (+) گل: سعید چترآبگون و محمدرضا روزبه

هفته دوم: استقلال نوین فرست بیرجند ۰- هلال احمر گراش ۰ (+)

هفته سوم: استراحت

هفته چهارم: هلال‌احمر ۲- ذوب‌آهن نوین اصفهان ۱ (+) گل: سعید چترآبگون و محمدجواد آذرآیین

هفته پنجم: پتوی لاله اصفهان ۳- هلال احمر گراش ۰ (+)

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top