بستن

زنگ عاطفه‌ها در مدارس به صدا درآمد

صبح امروز زنگ عاطفه‌ها، توسط فرماندار و مسئول کمیته امداد در مدرسه‌ی حضرت زینب(س) به صدا درآمد.

به گزارش سمیه رادمرد خبرنگار گریشنا؛چهارشنبه دهم مهر ماه تمام مدارس روز عاطفه‌ها را جشن گرفتند. این مراسم در مدرسه‌ی حضرت زینب(س) در حضور فرماندار، رئیس کمیته‌ی امداد و چند نفر از همراهان ایشان، مفتاح مسئول طرح صالحین، فانی به عنوان مسئول شورای اداره‌ی شهر گراش، رئیس دام‌پزشکی، چند نفر از سپاه و نیروی انتظامی و تمام دانش‌آموزان، از ساعت ۷ شروع و در ساعت ۸ به پایان رسید.

دانش‌آموزان در این مراسم با کادو‌هایی که برای نیازمندان آورده بودند و پاکت‌هایی که از طرف کمیته‌ی امداد برای جمع‌آوری پول به آن‌ها داده شده بود، برای کمک کردن حضور داشتند.

مراسم با تلاوت چند آیه از قرآن کریم و خواندن سرود ملی آغاز شد. سپس دیکلمه‌ای به مناسبت روز نیکوکاری توسط دانش‌آموز شیوا ابراهیمی قرائت شد. همچنین دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم، سرود عاطفه‌ها را به صورت دسته‌جمعی خواندند.

جوشن، مدیر آموزشگاه گفت:«جشن عاطفه‌ها در تمام مدارس برگزار می‌شود اما نه در حضور فرماندار و مسئولین شهر.» ایشان در ادامه گفتند: هر سال کمک‌هایی که در مدرسه جمع می‌شود، به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه اختصاص می‌دهند اما امسال هر مدرسه می‌توانست مقداری از هدایا را به کمیته‌ی امداد تحویل دهد، امسال مدرسه‌ی حضرت زینب(س) هفتاد درصد این کمک‌ها را برای دانش‌آموزان مدرسه در نظر گرفته و سی‌درصد باقی‌مانده را به کمیته‌ی امداد خواهد داد.»

در پایان مراسم، دانش‌آموزان هم‌زمان با گذاشتن کمک‌هایشان پذیرایی شدند و با گذشتن از زیر قرآن به کلاس‌هایشان روانه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top