بستن

مشکلات ارد روی میز فرمانداری گراش

گریشنا: جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش ارد با حضور فرماندار، روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان، بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش ارد در محل سالن اجتماعات فرمانداری گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، فرماندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس بر حل مشکلات مردم تاکید کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات مردم نیازمند توجه مسئولین است و مدیران دستگاه های اجرایی باید برای گره گشایی از مسائل و مشکلات مردم توجه ویژه ای داشته باشند.

مهندس کریمی فرد با اشاره به حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در بخش ارد و روستاهای تابعه خاطر نشان کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که مسئولین در متن مشکلات مردم قرار بگیرند.

وی اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیاری از آبادی ها و روستاهای کشور از لحاظ امکانات اولیه و زیر ساخت ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

فرماندار و رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به خدمات ارائه شده به مردم اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مناطق محروم در بخش راه، برق، مخابرات، کشاورزی و آب آشامیدنی به پیشرفت قابل توجهی دست یافته اند و در رفع محرومیت و آبادانی نقاط محروم گامهای مؤثر و مفیدی نیز برداشته شده است که امیدواریم با تداوم و شتاب آن شاهد رفع محرومیت از تمام نقاط محروم شهرستان باشیم.

مهندس کریمی فرد درخصوص راه اندازی شهرداری در بخش ارد خبر داد و اظهار داشت: به توجه به مکاتبات و پیگیری های که صورت گرفته است امیدواریم هر چه سریع تر شاهد استقرار شهرداری در بخش ارد باشیم.

وی با اشاره به توسعه و رشد متوازن در بخش ارد خواستار راه اندازی کمیته ارتقاء در این بخش شد و اظهار داشت: توجه و رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

وی همچنین ضمن تجلیل از خیرین بخش ارد تصریح کرد: خیرین همواره هم گام با دولت در کنار مردم حضور داشتند و بسیاری از مشکلات مردم با کمک خیرین رفع شده است که این همراهی و مساعدت، بایستی استمرار داشته باشد.

مهندس کریمی فرد فرماندار گراش اضافه کرد: با عنایت به مشکلات نقدینگی در سال گذشته ۱۸ درصد وجه اعتبارات استانی و ۳۹ درصد وجه از اعتبارات دو درصد نفت و گاز تامین شد.

وی در ادامه سخنان خود به وجود امنیت پایدار در کشور اشاره کرد و گفت: با تلاش و مجاهدت شهدا وایثارگران امروز شاهد امنیت مطلوبی در کشور هستیم.

تامین و رفع مشکل آب شرب، بهسازی معابر و آسفالت خیابان های سطح شهر، گازرسانی،تامین خودرو جهت جمع اوری زباله، تامین نیروی انسانی جهت مرکز اورژانس ،ایجاد نمایندگی ادارات و ارگان های دولتی، رفع مشکلات ناشی از نوسانات برق، افت ولتاژ و توسعه شبکه برق، احداث سالن ورزشی و تامین امکانات و تجهیزات ورزشی، پوشش شبکه اینترنت و احداث بی تی اس از جمله مسائل و مشکلاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. با سلام فرماندار. محترم اگر کمی با دقت به نقشه گراش خیره شوید می بینید که فداغ .زینل آباد .حسین. آباد. بشیر آباد. کنگ وریشه . دره پلنگی هم توابع گراش هستند وبه کمک ونیاز مرکز شهرستان نیاز دارند و تمکین کرده اند اما بیشتر از سی سال است که برروی آب انبارهای ارد نوشته شده رای در صندوق گراش خیانت به ملت ارد و به کیان شهرستان گراشی تمکین نکرده اند پس این سینه چاکی‌ها به سفارش بعضی از اطرافیان معنا ندارد. دوم لطف فرموده دستور دهید ادارات مغرضی که بر تابلوهای آنها هنوز نام لار حک شده محو گردد. گراش فارس غلامعباس جعفری

  2. ببخشید آقای محترم کجا گراشی ها به ارد کمک کردند گراشی ها حرف می زنند ولی مرد عمل نیستند که شما فورا جبهه گرفتین وبه اردیها توهین میکنید درضمن میخوام بدونم روکدوم یک از آب انبارهای ارد این حرف نوشته من که ساکن اردهستم چنین چیزی روندیدم صرفا جهت اطلاع.درضمن شما گفته بودین بیشتراز سی سال است که برروی آب انبار ههای ارد این حرف نوشته شده ولی این درحالیه که ارد ۳-۴سالی میشه که زیرنظر گراش ودلیلی برای دشمنی ارد وگراش نداشته .وبیشتر کارهای که دراردشده به لطف خیرین این بخش بوده.

  3. پاسخ به معلول غلامعباس جعفری
    ابتدا از جامع نگری ونگاه توسعه ای متوازن وواقع بینی فرماندار شهرستان درحال توسعه مان که نتیجه اش جلب اعتماد آحاد اهالی تنها بخش شهرستان و دیگر روستاهای محروم شهرستان از پشت پری نفت خیز فراموش شده تا محمدزینا ی دهستان مستعد بخش فداغ وزینل آباد وآغصه ی بخش ارد می باشد تشکر می شود وبیشتر از این از ایشان بخاطر سنت شکنی وخروج از حلقه ی امثال غلامعباس جعفریها وپشت پازذن به سنتهای غلط گذاشته شده توسط فرماندار قبل که خودرا بله قربان گوی این افراد که بواقع دشمن منافع درازمدت گراشند از سوی اهالی همان روستاهایی که آقای جعفری نام برده اند تشکر می شود وآنرا گامی هرچند کم پهنا در اعاده ی حقوق نادیده گرفته شده ی آنان معنا می شود
    وبه آقای جعفری عزیز نیز گوشزد می شود که پاشیدن بذر نفاق واختلاف دروی جز خصومت ودشمنی دربر ندارد چطور است ایشان نوشته ی نامرئی روی آب انبارهای ارد از ۳۰سال قبل که هیچ اردی تیزبینی ندیده ونمی بیند میبینند ولی ساختمان نیمه تمام دبیرستان باصطلاح حیراندیش گراشی که یادگاری برافراشته ونشان سوء نظر گراشیها به ارد بنام گراش درارد را نمی بینند ؟ این ساختمان نیمه افراشته وکریه منظر نماد غیرت اردی ودیوار بی اعتمادی گراشی ها به ارد دانسته می شود خوب است قبل از امحاء آن شعارهای نامرئی آِن نما بی اعتمادی را تخریب نمایند شاید خاطرات تلخ بی عدالتی وتبعیض واجحاف برخی گراشیها نسبت به اهالی نجیب ارد شهرستان عزیز نقلی مان محو گردد وراه برای جلب اعتماد متقاتل فراهم آید ارد برای گراش مانند هیچ جای دیگر نمی شود با قرار گرفتن ظرفیت بالای بویژه انسانی ارد در کنا رظرفیت مالی گراش شهرستان نوپایمان در مسیر توسعه بیشتر می درخشد اللهم وفقنا لما تحب وترضی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top