بستن

نونهالان هلال احمر، قهرمان جام چهارجانبه سالسا

گریشنا: تیم نونهالان هلال احمر در مسابقات چهارجانبه‌ای که در چمن مصنوعی پارک نارنج برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.

این تیم به همراه تیم‌های اتحاد، المپیک و ستاره‌آبی در این مسابقات که به همت باشگاه فرهنگی ورزشی المپیک و دکتر ثابت برگزار می‌شد حاضر بود.

تیم‌ها به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم هلال احمر با شکست دادن تمام حریفان‌اش به مقام قهرمانی دست یافت و رده‌های دوم تا چهارم نیز به ترتیب به تیم‌های اتحاد، المپیک و ستاره‌آبی رسید.

در روز پایانی، المپیک با غلبه بر ستاره آبی در مکان سوم ایستاد و دو تیم هلال احمر و اتحاد برگزارکننده دیدار پایانی بودند. در پایان تیم هلال احمر پیروز این مسابقه شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. در پایان مسابقات، از علی شیرشمسی از تیم اتحاد به عنوان فنی‌ترین بازیکن؛ محسن محمدی از هلال احمر به عنوان آقای گل مسابقات؛ امیر اکبری از هلال احمر به عنوان بهترین دروازه‌بان؛ و عدنان اسعدی از المپیک به عنوان بازیکن اخلاق با اهدای مدال‌هایی تقدیر شد. بعد از آن نیز کاپ‌ها توسط مسوولین حاضر به تیم‌ها اهدا گردید.

به گفته عبدالرضا حسین‌پور، از نکات قابل توجه این مسابقات، حضور والدین بازیکنان، استقبال خوب تماشاچیان و از همه چیز مهم‌تر بازی‌های زیبا و تماشایی بازیکنان بود که حاضرین در محل را به وجد می‌آورد. پس از اتمام بازی‌ها، دکتر ثابت ضمن تشکر از تیم‌های شرکت‌کننده خاطر نشان شد: «امیدوارم توانسته باشم با برگزاری این مسابقات، قدمی برای آینده‌سازان فوتبال گراش برداشته باشم.» او همچنین اظهار امیدواری کرد هر دو ماه، یک‌بار چنین بازی‌هایی برگزار شود تا نونهالان توانایی خود را به معرض نمایش بگذارند.

قضاوت این بازی‌ها بر عهده مسلم تابش و مجتبی شیرشمسی بود. لازم به دکر است این مسابقات با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیون تومان برگزار شد که شرکت سالسا ( Salsa) با مدیریت علی اسعدی اسپانسر آن بود. این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که هنوز خبری از شروع مسابقات فوتبال از سوی هیات فوتبال گراش نیست.

نتایج بازی‌ها: اتحاد ۷ – المپیک ۱؛ هلال احمر ۱۴ – ستاره آبی ۰؛ المپیک ۰ – هلال احمر ۸؛ ستاره آبی ۲ – اتحاد ۴؛ المپیک ۷ – ستاره آبی ۱؛ هلال احمر ۵ – اتحاد ۳.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top