بستن

احمدرضا خودکامه به بخشداری ارژن رفت

گریشنا: احمدرضا خودکامه خبرنگار آزاد دفتر خبری صدا و سیما در گراش به بخشداری ارژن رفت تا مسئولیت روابط عمومی بخشداری را بر عهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار گریشنا خودکامه فعالیت خود را از ابتدای شهریورماه در بخشداری ارژن شروع کرده است. (+) هادی دهقانی بخشدار فعلی ارژن پیش از این معاونت فرمانداری گراش را بر عهده داشت. راه‌اندازی پایگاه ارتباط مردمی بخشداری ارژن از نخستین اقدامات خودکامه در مسئولیت جدید خود است. (بخشداری ارژن)

احمدرضا خودکامه فعالیت خبری خود را مرداد ۱۳۸۹ از وبلاگ رویداد شهر شروع کرد. (+) از سال ۱۳۹۰ این وبلاگ به وب‌سایت رویدادشهر تبدیل شد که یکی از مهمترین پایگاه‌های خبری شهرستان گراش است. (+) خودکامه در این مدت با دفتر خبری شهرستان گراش نیز همکاری داشت و با انتقال محمدحسن نام‌آور به داراب برای مدت یک سال مسئولیت این دفتر را بر عهده داشت.

امکان ادامه تحصیل در شیراز یکی از دلایل رفتن خودکامه به بخشداری ارژن است. دشت ارژن در ۶۰ کیلومتری غرب شیراز و در مسیر جاده شیراز-کازرون قرار دارد. (سایت آموزش و پرورش فارس)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. سلام خدمت خدمتگذاران جامعه

    امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت همه مسئولین ، خدمت گذاران ، خبرنگاران و مردم خوب و فهیم مان باشیم.

    یادش بخیر این تصویر در گُمپو گرفته شده و به زمانی باز می گردد که مراسم شب شعر بیاد باقر فداغی برگزار شد و تمامی خبرنگاران و زحمت کشان در بین هم حضور داشتند. به امید دیداری دوباره و جمعی صمیمانه دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top