بستن

برترین‌های کنکور لپ‌تاپ جایزه گرفتند

گریشنا: دو داوطلب برتر کنکور ۱۳۹۲ در همایش جنبش و پویش لپ‌تاپ هدیه گرفتند.

به گزارش خبرنگار گریشنا پنجشنبه ۲۱ شهریور ماه تقدیر از برترین‌های کنکور در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد. در این برنامه بعد از گزارش عملکرد کاداگ و کانون طه از رتبه‌های برتر کنکور امسال تقدیر شد. (رتبه‌های امسال را ببنید) علی انصاری که با رتبه ۶۴۶ در رشته مکانیک دانشگاه علم صنعت پذیرفته شد به همراه حمید یحیی‌پور که با رتبه ۷۵۵ در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم قبول شد دو نفری بودند که لپ‌تاپ جایزه گرفتند. از مجتبی بنی‌اسدی، حمید باقرزاده و مهیایی نیز تقدیر شد. نام هیچ‌کدام از دختران در میان تقدیرشدگان کنکور امسال دیده نمی‌شد.

در حالی که علی‌اصغر حسنی، حبیب مهرابی، محمدناصری، مهروش شیبانی و جعفر یوسفی اعضای شورای شهر ساعت ۲۱:۲۰ در سالن حاضر بودند مراسم با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. تعداد حاضرین در سالن تا پایان برنامه به حدود ۱۲۰ نفر رسید.

جعفر یوسفی دبیر یک سال گذشته کاداگ در مورد فعالیت‌های این دوره گزارش داد. تثبت محل کاداگ در حسینیه حاج شاه‌جهان مهمترین عملکرد این دوره بود. یوسفی تقدیر از نماینده مردم در مجلس هشتم، دعوت از افراد برای نامزدی در انتخابات شورای شهر، برگزاری همایش اقتصادی با حضور دکتر توکلی و برنامه لبخند خاطرات را دیگر فعالیت‌های این دوره برشمرد.

با تصمیم شورای مرکزی کاداگ ابراهیم نظری از این به بعد دبیر کاداگ خواهد بود.

علی اصغر حسنی رییس شورا شهر گراش دیگر سخنران این مراسم بود. حسنی گفت: «افتخار من این است که از شورای مرکزی کاداگ به نمایندگی مجلس رسیدم و این دوره نیز مهندس یوسفی از کاداگ به شورای شهر راه یافت.»

حسنی از عدم تمایل دانش‌آموختگان برای حضور در ادارات گلایه کرد: «افتخار هر شهرستان به منابع انسانی است ما نه تنها باید برای شهرستان خودمان نیرو تامین کنیم. بلکه باید به کل کشور نیرو صادر کنیم.» حسنی از دانش آموختگان خواست که از استخدام‌های دولتی استقبال کنند و به فکر مادیات نباشند. او در مثالی گفت: «برای انتخاب شهردار با نظام مهندسی جلسه گذاشتیم ولی هیچ کدام کاندیدای شهرداری هم نشدند.»

بعد از گروه همخوانی مجمع القران مهندس هنرور رییس نظام مهندسی درباره اهمیت عضویت در نظام مهندسی صحبت کرد. هنرور گفت: «با ۴۵ نفر شروع به کار کردیم. الان ۸۲ کارشناس و ۷ نفر کاردان عضو نظام مهندسی گراش هستند.» مهندس هنرور به ویژه از مهندسان برق و مکانیک خواست که برای عضویت در نظام مهندسی اقدام کنند. او گفت: «اگر فردا هم بیایند عضو شوند شغل و حقوق شان آماده است.»

با گزارش عملکردی ۲۰ دقیقه دوران سه ساله مدیریت جعفر اژدری در کانون طه به پایان رسید و مصطفی شادرام جایگزین او در کانون شد. اژدری درباره پیشینه تشکیل کانون گفت:‌‌ «طرح با نام طرح هدایت در سال ۱۳۸۳ آغاز شد و دو سالی ادامه داشت ولی ادامه نیافت. بعد از مدتی از سال ۱۳۸۹ کانون طه فعالیت خود را به صورت فعلی آغاز کرد.» جعفر اژدری از عملکرد کانون طه ابراز رضایت کرد و گفت:‌ «در مقایسه با گذشته شهر نشان می‌دهد که اثر کانون طه مثبت بوده است. از نظر قبولی در دانشگاه‌های دولتی  پارسال ۳۰ نفر بوده و امسال هم در همین حدود است.»
اژدری درباره انتقادهای مطرح شده در مورد عملکرد کانون طه گفت: «انتفادها به خاطر انتظار زیاد از کانون است. بودجه ماهیانه ما به اندازه حقوق یک معلم آموزش و پرورش هم نیست. انتظارها باید در حد واحد فرهنگی مسجد باشد. منابع مالی و نیروی انسانی ما همین است.»

با تقدیر از پنج رتبه برتر کنکور و پذیرایی با شیرینی، پرونده کنکور ۱۳۹۲ نیز در گراش بسته شد. نتایج نهایی کنکور امسال را در گریشنا ببنید. (+)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

8 نظر

  1. با آرزوی موفقیت برای قبول شدگان
    من هم سال ۸۵از ورودی های لار بودم. دبیرستانم رو اونجا درس خوندم.از اونجا قبول شدم. همون سال خیلی از دبیرستان های لار پزشکی قبولی نداشتند. ۲ نفر داشتیم.یکی سمپادی یکی نمونه دولتی. و چند نفرم داروسازی. ولی همون سال از گراش یک نفر پزشکی قبول شد. پشت کنکوری سال دومی بود ولی با تلاش قبول شده بود. رتبه ی ۶۳۰ منطقه ی ۳ که حدود ۶۰۰۰ کشوری می شد.البته سمپاد لار در رشته ی ریاضی قدرت مند تر هستند.سال بعدش محمد حسن زاده که سمپاد لار بود پزشکی ساری قبول شد. سالهای بعد آقای سروش شیراز قبول شد.به هر حال تلاش و پشتکار خود فرد تعیین کنندست. دبیران دلسوز و فعال و با سابقه ای که لار دارند هم بی تاثیر نیست.هیچگاه نشد به خاطر گراشی بودنمان مارو تحقیر کنند حتی تشویق هم می کردند که تلاش کنیم. به هر حال باید تلاش کرد. پتانسیل شهرستان گراش بالاست. معلمین دلسوزتر باشند مشکل حل است.بچه ها پشتکار داشته باشند و دل به درهم دبی خوش نکنند مشکل حله. والدین تشویق کنند مشکل حله. سپاس

  2. توی مطلبتون چند تا اشتباه داره. ۱.اونی که ازش تقدیر شد آقای نیساری نبود،آقای مهیایی بود ۲.اژدری از عملکرد کانون طه ( ابراز ) امیدواری کرد

  3. حداقل باید یه تقدیری از خانم ها هم میکردن .یه تقدیر خشک و خالی خیلی هزینه نداشت نه اینجوری باشه هر سال اگه خانم ها رتبشون بهتر باشه ازشون تقدیر بشه و اگه پسرها بهتربود از خانم ها تقدیر نشه هر چی باشه امسال خانم ها هم زحمت کشیدن و خوندن

  4. از زحمات آقای اژدری باید ممنون باشیم ایشون برای کانون طه و کنکوری ها توی این سه چهار سالی مسولیتشون زحمت کشیدن .ایشالله سال های بعد قبولی های بیشتر و بهتری رو داریم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top