بستن

معاون وزیر دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش را افتتاح کرد

دانشکده‌ی علوم‌پزشکی گراش روز جمعه ۲۵ آذرماه رسماً افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش با حضور دکتر محققی معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر ایمانیه قائم مقام وزیر بهداشت در فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، علی‌اصغر حسنی نماینده مردم گراش، لار و خنج در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسوولین و معتمدین شهرستان روز جمعه ۲۵ آذر ماه این دانشکده رسماً افتتاح شد.

در این مراسم مهدی محسن زاده رییس دانشکده پیراپزشکی گراش ضمن خیر مقدم به میهمانان گزارشی را درباره این دانشکده ارائه داد و سپس دکتر ایمانیه و دکتر محققی مسائلی را درباره مسائل مربوط به دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی بیان کردند. دانشکده پیراپزشکی نخستین دانشکده‌ی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش است.

حکم سرپرستی دانشکده علوم پزشکی گراش به دکتر کوثری داده شد. دکتر کوثری فوق تخصص قلب و عروق و عضو هیات علمی دانشگاه است. پس از اجرای مراسم افتتاحیه سالن دفاعیه ۱۳۶ نفری دانشکده علوم پزشکی گراش نیز توسط دکتر محققی افتتاح شد. این سالن یکی از مجهزترین سالن‌های دفاعیه در منطقه به شمار می‌رود. خوشبخت مسئول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی امام جعفر صادق(ع) گراش گفت: این سالن با ظرفیت ۱۳۶ صندلی مورد بهره‌برداری قرار گرفته که هزینه این پروژه حدود نهصد میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

پیش از سفر به گراش معاون وزیر با حضور در لار حکم ریاست دانشکده علوم‌پزشکی لارستان را به دکتر یاراحمدی داد. قرار بود دانشکده پرستاری اوز نیز در این سفر افتتاح شود اما آغاز به کار این دانشکده به زمان دیگری موکول شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top