بستن

قائدی فعلا شهردار می‌ماند

گریشنا: اعضای چهارمین شورای اسلامی شهر در اولین تصمیم خود، حسین قائدی را تا زمان تعیین شهردار بعدی در سمت‌اش ابقا کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش، طی حکمی از طرف علی‌اصغر حسنی رییس شورای اسلامی شهر گراش، مهندس قائدی کماکان به عنوان شهردار به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این تصمیم در پی دریافت بخش‌نامه‌ای از وزارت کشور گرفته شده است که به شوراهای اسلامی شهر امکان می‌دهد به جای معرفی سرپرست شهرداری تا زمان تعیین شهردار، از شهردار قبلی بخواهند در پست‌اش باقی بماند.

در این نامه که به امضای حسنی رسیده، آمده است: «ضمن تقدیر و تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی در طول تصدی شهرداری گراش، بر اساس بند ب بخش‌نامه شماره ۳۳۴/۱/۶۱۳۷۵ مورخه ۳۰/۵/۹۲ وزیر محترم کشور بدین‌وسیله به شما ابلاغ می‌گردد کماکان به فعالیت خود ادامه داده، بدیهی است کما فی السابق در تمام امور با شورای اسلامی شهر هماهنگی لازم به عمل آید.»

عبدالرضا هرمزی، سخنگوی شورای چهارم، نیز در تایید این خبر می‌گوید: «این تصمیم در دومین جلسه رسمی شورا که دیشب سه‌شنبه ۱۲ شهریور با حضور تمام اعضای شورا برگزار شد اتخاذ گردید. اعضا پس از بحث و بررسی‌ها، به این نتیجه رسیدند که از مهندس قائدی بخواهند با توجه به تجارب موفقی که در شهرداری دارد، و البته با توجه به این‌که برنامه‌ی رفتن‌اش از گراش قطعی است، تا معرفی فرد دیگری به عنوان شهردار، در سمت خود بماند.»

هرمزی درباره‌ی تعیین جانشین مهندس قائدی نیز اظهار کرد: «چند گزینه مطرح کرده‌ایم، و در اسرع وقت نسبت به معرفی شهردار اقدام می‌کنیم.»

بدین ترتیب مهندس قائدی رفتن‌اش به شیراز را برای مدت محدودی عقب می‌اندازد تا شهرداری گراش همچنان با مدیریت او فعالیت کند.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

5 نظر

  1. سلام با تشکر از شهردار با لیاقت شهرمون آقای قایدی. از مسولین تقاضا می شود ایشون رو راضی کنند همچنان در شهر گراش فعالیت کنند. بعد از سالها مردم این شهر یک مرد عمل رو تو دستگاههای دولتی شهر به عینه دیدن. آدمی که بدون هیاهوی سیاسی کاری فقط خالصانه خدمت کرد.

  2. اقایانی که در باره شهردار نظر دادن و خواستار موندن هستن -لطفا اول دقیق به همه جوانب نگاه کنید بعد تصمیم بگیرید -عرض کنم محضر همه ی عزیزان گل کاری و رنگ امیزی چشم مارو نگیره -یه ذره نگاه کنیم چه جوری و از چه راهی کار شده و چه چیزایی تبدیل به رنگ شد تا صورت زیبا بشه -اخه مشکل اینه الان اقایون شو را ۳و شهردار دارن به سادگی مردم پوزخند میزنند –

    1. هر کسی که با این شهردار مخالفت میکنه نشون میده که خوب با شهردارهای قبلی خوب بودن یادتون برید زندکانی بعضی از شهردارهای قبلی رو نکاه کنید ببینید که جه زندکی برای خودشون تشکیل دادن .بله این شهردار برای بعضی ها ارزش نداشت بخاطر اینکه نمیتونستن کارهای غیر قانونی انجام بدن.کاریهای کا این شهردار انجام داده شهرداهای قبل هم میتونستن ولی شهردارهای قبل به فکر جیب مبارک خودشون بودن .
      خیلی از شهروند کراشی که خوب جوب بی قانونی شهرداری قبل رو خوردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top