بستن

جلسه برای حمایت از هلال احمر در لیگ کشوری

در جلسه‌ای با حضور پیشکسوتان ورزش گراش، راه‌کارهای حمایت از تیم فوتبال هلال‌احمر در لیگ دسته سوم کشور برررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش به منظور حضور قدرتمندانه تیم فوتبال هلال احمر نماینده گراش در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور جلسه ای با حضور اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای هیئت فوتبال و جمعی از پیشکسوتان ورزش برگزار شد.

میرزا اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: در این نشست پس از بحث و تبادل نظر عدم واگذاری زمین چمن در زیر نور به منظور صرفه جویی در مصرف برق، آماده سازی رختکن ورزشگاه، پیش بینی خوابگاه برای داوران و ناظر بازی‌ها، استفاده از تمامی ظرفیت‌های هلال احمر در جهت همراهی و حمایت از این تیم، هماهنگی جهت تامین آمبولانس و دستگاه شوک، نصب اسپلیت در محل رختکن، اضافه نمودن یک دستگاه آبسردکن جهت رفاه حال تماشاچیان، اهدایی ۱۸ عدد صندلی از سوی موسسه خیریه امام علی (ع) به هیئت فوتبال مورد بررسی قرار گرفت

انتصاب عبدالمهدی مهروری به عنوان دبیر هیئت فوتبال و رایزنی برای نشست مشترک با شورای اسلامی شهر  قبل از شروع بازی‌ها تصمیمات دیگر گرفته شده به منظور همراهی و حمایت از تیم هلال احمر در مسابقات لیگ دسته سه کشور بود.

اکبری افزود امید است با مساعدت و همراهی مردم و مسئولین بتوانیم شرایطی مناسب جهت حضور آبرومندانه ی تیم فوتبال هلال احمر در مسابقات فراهم نماییم.

تیم هلال احمر در اولین بازی خود در لیگ دسته سوم کشور میزبان تیم شهرداری نوین بندرعباس خواهد بود. (+)

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. باسلم وخسته نباشید!
    درموردلیگ کشوری،لطفا (….) رواخراج کنید که درصورت ادامه بااین درلیگ باعث باخت وسرافکندگی این تیم درشهرستان گراش میشود!!
    باتشکر

  2. با حضور امثال م.الف و ق. ف این تیم به هیچ جا نمی‌رسد افکار م.‌الف بدترین معضل ورزش گراشه. یکی اینو بازنشست کنه / مهروری‌ها هم که قرار شد برن کنار ولی هنوز دنبال ریاست‌اند.

  3. سلام
    دقیقا با نظر آقا کمیل موافقم. اگه با بودن همین آقایون قرار بود پیشرفت کنیم تا حالا باید دسته یک کشوری بودن نه سر جای خودمون درجا میزنن.ورزش گراش به نیروی جوان نیاز داره به ایده جدید نیاز داره آقا یکی بیاد به این آقایونِ م.الف و…. بگه سن‌شون واسه کارا زیاده باید برن پی زندگیشون.
    تو کل کشور یا جایی دور نریم همین شهرستان کناریمون روز به روز دارن پیشرفت میکنن و در رده نونهالان و نوجوانان تو تیم ملی بازیکن دارن اونوقت ما روز به روز پسرفت میکنیم البته با وجود همیجین آقایونی که فقط و فقط به فکر منافع خودشون هستن این اتفاقات میفته.
    متاسفم برای مسئولین ورزش گراش که سال یه بار هم نمیتونن یه مسابقه برگذار کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top