این چند وقت هر از گاهی تلفن‌های یکی از محله‌های شهر به علت کابل برگردان قطع می‌شود. محمد عباسپور رئیس مخابرات گراش در این خصوص می‌گوید: «مخابرات گراش برای حل مشکلات موجود از ابتدای سال با حضور اداره طرح و مهندسی شرکت مخابرات فارس کار کابل‌کشی و کابل برگردان کابل مرکزی شهرستان را شروع کرده است.» عباسپور درباره روند این کار گفت: «در طی حدود دو ماه، عملیات کابل برگردان توسط اکیپ اعزامی از شیراز و کارکنان شرکت مخابرات گراش ادامه داشته که در حال حاضر کار کابل‌برگردان مناطق بیدله، مصلا، محدوده خیابان امام( روبروی مسجد علی‌بن ابی‌طالب) به سمت سپاه، محدوده خیابان رجایی (تمیز) و گلزار شهدا و شهرک رزمندگان پایان یافته است.»

رئیس شرکت مخابرات به دلیل بروز مسایل پیش‌بینی نشده از اعلام تاریخ دقیق پایان این کار اجناب کرد، اما چنانچه پیداست تا بهمن‌ماه این طرح پایان خواهد یافت. عباسپور همچنین از افزایش هزار شماره به تلفن‌های شهری خبر داد. چیزی که تا پیش از انجام اصلاح کابل‌کشی‌ها قابل گسترش نبوده است.

محمد عباسپور در خصوص اجرای طرح مسکن مهر در گراش نیز توضیح داد: سه هزار شماره تلفن برای پروژه مسکن مهر در نظر گرفته شده و دو کافو نوری (کابل نوری) نیز به این پروژه افزوده شده است که تاکنون ۸۰ درصد کار انجام شده است.

چندی پیش شواری اسلامی شهر گراش از تلاش‌های شرکت مخابرات گراش تقدیر کرد. این در حالی است که با چاپ قبض‌های دوره قبل تعدادی از همشهریان به این شرکت اعتراض کرده بودند. البته در قسمت پایین قبض این دوره  شرکت مخابرات از مشترکین بابت اشتباه پیش آمده در درج نام شهرستان گراش معذرت خواهی کرده است. اما گویی دلخوری گراشی‌ها از چیز دیگری بوده. عباسپور در این باره نیز توضیح داد: کار چاپ قبض‌ها به صورت مزایده‌ای هر ساله به شرکت‌های خصوصی واگذار می‌شود و متاسفانه به دلیل ناآشنایی این شرکت‌ها با شهرستان‌ها این مشکلات به وجود می‌آید.