بستن

تغییرات مدیریتی در دانشکده‌های علوم پزشکی گراش

محمد جعفری و عباس سلمانی در سال تحصیلی جدید سرپرست دو دانشکده‌ی پیراپزشکی و پرستاری گراش خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش ۱۶ شهریورماه مراسم افتتاح رسمی دانشکده پرستاری گراش و معارفه رییس این دانشکده و نیز مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده پیراپزشکی برگزار می‌شود. مراسم ساعت ۹ صبح در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پزشکی با حضور مسوولین و معتمدین شهرستان و مسولین علوم پزشکی گراش و شیراز برگزار خواهد شد.

حکم سرپرستی دانشکده پرستاری از  سوی دکتر کوثری رییس دانشکده علوم پزشکی گراش به عباس سلمانی داده شده است.

این حکم قبلا در اختیار مهدی محسن‌زاده بود.

 مهدی محسن‌زاده در سال ۶۸ در رشته کارشناسی پرستاری وارد دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد و در سال ۷۲ در این رشته فارغ التحصیل شد. محسن‌زاده در سال ۱۳۹۱ به عنوان عضو هیات علمی دانشکده گراش در دانشکده پیراپزشکی شروع به فعالیت کرد و بعد از پذیرش دانشجو در مهرماه ۷۹، سرپرستی دانشکده و معاونت آموزشی دانشکده را بر‌عهده‌گرفت او همچنین مدتی به عنوان معاونت پشتیبانی دانشکده پیراپزشکی فعالیت داشت تا این‌که از اسفند ماه۱۳۸۹ تا مرداد ۹۲ به مدت دو سال و نیم به عنوان رئیس دانشکده پیراپزشکی منصوب شد.

محسن‌زاده در مرداد ماه ۹۲ به دلیل قبولی در مقطع دکترای تخصصی(PhD ) در شهر یزد از ریاست دانشکده‌ی پیراپزشکی استعفا داد. او در مورد ادامه‌ی فعالیت‌ش در دانشکده‌ی پیراپزشکی بعد از اتمام تحصیلاتش می‌گوید:«چون این دوره ۴ تا ۵ سال طول خواهد کشید از الان نمی توانم پیش‌بینی کنم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و چه تصمیمی خواهم گرفت.»

او در ادامه می‌گوید:«رفتن من تقریباً همزمان شد با جدا شدن رشته ها و تشکیل یک دانشکده جدید بود و در حال حاضر ریاست دانشکده جدید التاسیس پرستاری با آقای سلمانی است و ریاست دانشکده پیراپزشکی با آقای جعفری عضو هیات علمی دانشکده، است.»

عباس سلمانی در حال حاضر معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده پیراپزشکی گراش را نیز بر عهده دارد. محمد جعفری نیز در حال حاضر معاونت پژوهشی دانشکده را عهده دار است و مسوولیت آزمایشگاه بیمارستان گراش برعهده داشته است. هم اکنون مسوولیت آزمایشگاه بیمارستان به علی عالیان سپرده شده است.

دو دانشکده پیراپزشکی و پرستاری گراش در آزمون سراسری امسال ۹۰ دانشجو می‌پذیرند. (خبر در گریشنا)


 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top