بستن

تصادف در جاده میانه: مرگ مادری جوان

گریشنا: تصادف در جاده میانه باعث مرگ مادر خانواده و مصدومیت شدید سه عضو دیگر خانواده شد.

عباس قاسمی از مربیان آموزش قرآن و مداحان شهر، راننده خودرو L90 بوده که با یک کامیون ماک برخورد کرده است. در اثر شدت تصادف مریم اکبریان ۲۵ ساله همسر عباس قاسمی درگذشته است و سه عضو دیگر خانواده به شدت مصدوم شده‌اند. گفته می شود وضعیت دختر خردسال خانواده نیز وخیم است و به کما رفته است.

به گزارش سایت «اخبار حوادث میانه» تصادف ساعت هفت و سی دقیقه صبح در کیلومتر ۱۰ جاده میانه به تبریز رخ داده است. در این تصادف خودروی تندر ۹۰ با خودروی ماک برخورد کرده  است. حادثه یک نفر کشته و سه نفر مصدوم در پی داشت که توسط مامورین اورژانس به بیمارستان امام خمینی شهرستان میانه انتقال داده شده‌اند.

عباس قاسمی به همراه مصطفی خورشیدی در سفر خانوادگی بوده است که این حادثه سفر آنان را نیمه تمام گذاشت.

خبر تکمیلی: در پایان امروز دختر خانواده از حالت کما خارج شده است اما همچنان باید تحت نظر پزشکان در بیمارستان میانه بستری باشد. پدر خانواده  در چند نقطه دچار شکستگی شده است و به همراه پسر خانواده برای ادامه مداوا به بیمارستان سینا تبریز منتقل خواهد شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

7 نظر

  1. بازهم تصادف!!!.امسال مردیم بس که این خبرای تصادف رو شنیدیم!!خدا به خیر بگذرونه
    خدا به خانوادشون صبر بده خیلی سخته

  2. خدا به بازمانگانش صبر بده. چندروز قبل هم در ابتدای بلوار ورودی ارد جلوساختمان اورژانس !حادثه غم انگیزی رخ داد که منجر به فوت دو مادر شد.شاهدان می گویند :اگردر ساختمان اورژانس پزشک وامدادگر وآمبوولانس وجود داشت ، این دومادرازمرگ نجات پیدا می کردند.
    متاسفانه علی رغم اینکه ساختمان اورژانس از سه سال پیش توسط خیر محلی ساخته شده،ولی تاکنون بلا استفاده مانده است. لازم به ذکر است که هیچکدام از عوامل رسانه ای شهرستانی واستانی اعم از مجازی وغیر مجازی خبر این حادثه دلخراش را منعکس نکردند.

  3. باسلام برآقای خواجه پور عزیز،
    علت فعال نبودن دوستان اردی در فضای مجازی،لطفی است که به خاطر واقع شدن ارد درمجموعه شهرستان گراش نصیبشان شده. زیرا با عرض شرمندگی از طرف مسوولان گراشی مردم ارد هنوز به اینترنت دسترسی ندارند.بنده هم این یادداشت را از شهرستانی دیگر خدمتتان می فرستم. شاید تذکر شما وهمکاران محترمتان به مسوولان ذیربط(که ان شاءالله چشم نخورند)موثر شود.

  4. هیچ حرفی ندارم.فقط میگم که اون شب که این خبر رو شنیدم تا صبح خوابم نبرد…تو وبم هم در موردش نوشتم.ولی نمیدونم خبرایی که شنیدم راسته یا دروغ.اگه اشتباهی شده لطفا بگین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top