بستن

استاندار فارس: با سرعت‌گیرهای غیر استاندارد برخورد می‌شود

استاندار فارس در جلسه شورای ترافیک دستور داد اجرای سرعت‌گیرها در جاده های بین شهری و درون شهرها بر اساس استاندارد رسمی کشور صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس حسین صادق عابدین در شورای ترافیک استان با بیان این که اجرای هر گونه سرعت‌گیر در جاده‌های استان باید با تصویب کمیسیون ایمنی راه‌ها صورت بگیرد، اظهار داشت: با هرگونه اجرای سرعت گیر غیراستاندارد در جاده های استان برخورد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس خواستار مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و پلیس استان در زمینه مقابله با ساخت سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در سطح استان شد و خاطر نشان کرد: استاندارد اجرای سرعت‌گیر در شهرها باید به تمام شهرستان‌ها ابلاغ شده و درخواست‌های اجرای سرعت گیر بایستی پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان برای تائید به شورای ترافیک استان ارسال شود.

استاندار فارس با اشاره به جمع آوری سرعت‌گیرهای غیر ایمن در بلوار چمران شیراز، خواستار کنترل ترافیک این محور به وسیله مرکز کنترل ترافیک شیراز به منظور مقابله با تخلفات رانندگی و کاهش تصادفات شد.

وی با تاکید بر همکاری شهرداری شیراز و نیروی انتظامی برای مقابله جدی با مزاحمین نوامیس مردم در سطح خیابان ها، افزود: خودروهایی که در خیابان‌ها اقدام به ایجاد مزاحمت برای بانوان کنند باید توقیف شده و با جریمه های نقدی سنگین و انتقال خودرو به پارکینگ های روباز، تنبیه شوند.

گفتنی است در این جلسه موضوع اجرای طرح ترافیک شیراز و آمادگی های لازم برای آغاز این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

1 نظر

  1. فردا راهپیمایی روز قدس در فداغ
    فردا روز جمعه ،روز قدس است . فردا مردم فداغ در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

    به گزارش سایت اختصاصی و مردمی فداغ ، فردا یعنی جمعه راهپیمائی روز قدس در فداغ هم زمان با سایر نقاط کشور با شکوه خاصی برگزار می گردد و مردم فداغ نیز به نوبه خود حمایت خود را نسبت به مردم فلسطین اعلام می دارند.

    این مراسم فردا رأس ساعت ۳۰ : ۸ صبح برپا خواهد شد و محل راهپیمایی از طرف حسینیه جامع فداغ بطرف گلزار شهداء می باشد.

    امسال نیز با اتحاد و وحدت و همدلی مردم فداغ ، راهپیمایی روز قدس با حضور مردم از دو حسینیه های وحدت و جامع در یک مکان و مسیر اجرا خواهد شد که مردم از حسینیه وحدت به سوی حسینیه جامع حرکت و در نتیجه با به هم پیوستن آنها بطرف گلزار شهداء تداوم پیدا می کند.

    امیدواریم این اتحاد و همدلی و وحدت همیشه در بین مردم پایدار و استوار بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top