بستن

تصادف با موتور جان یک زن را گرفت

گریشنا: خبر تکمیل شده.

زنی که در تصادف شب گذشته به شدت از ناحیه سر ضربه دیده بود، بامداد امروز حدود ساعت ۳:۱۵ بر اثر خون‌ریزی جان سپرد.

سایت رویداد شهر گزارش داده بود: ساعت یازده‌ونیم دیشب شش مرداد ماه یک دستگاه پراید با موتور‌سیکلت تصادف کرد و سرنشینان موتور‌سیکلت که زن و شوهری جوان و اهل شهرستان جهرم بودند توسط نیرو‌های امداد اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان امیر‌المومنین(ع) گراش منتقل شدند.

«اسدالله ح» راننده‌ی پراید بوده و آسیبی ندیده است؛ اما «هادی رمضانی» راننده‌ی موتور ۳۵ سال سن دارد و از ناحیه‌ی دست و پا دچار خراشیدگی و خونریزی شده است. نداشتن کلاه ایمنی برای زن بیست و چهارساله به اسم صدیقه نصیریان دردسر بیشتری داشت، چون سر او به کانال آب برخورد می‌کند و بر اثر ضربه و خون‌ریزی هوشیاری خود را از دست می‌دهد. حال او وخیم توصیف شده بود.

یکی از خبرنگاران گریشنا که در بیمارستان حضور داشته، خبر از مرگ زن می‌دهد. او گزارش می‌کند که با وجود تزریق خون زیاد به زن، او از شدت خون‌ریزی در اورژانس جان داد و به بخش سی‌سی‌یو نرسید.

هادی رمضانی کارمند پادگان نیروی هوایی لار است. از ازدواج این دو نفر فقط دو ماه می‌گذرد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. خیلی خبر بدی و متاثر کننده ای بود…
    همیشه مرگ اینجوری مخصوصا جوانان آدم رو خیلی ناراحت میکت

    پن خودم شاید گاهی تند میرم، ولی از این به بعد قول میدم کمتر تند برم و بیشتر احتیاط کنم، هرکیم تین نظر رو دید، اگه موافقه، به جان عزیزش، بیشتر مواظب باشه…

    توی کشورمون، بی اهمیت ترین چیز بعد ابروی مومن، جان مومن هست، خودمون به برادر و خواهر دینی خودمون بیشتر احترام بزاریم

  2. من در صحنه بودم شاید تاخیر امبولانس در خونریزی تاثیر داشت قبلا هرکه و هر ماشینی از راه میرسید مصدوم را به بیمارستان می رساند ولی امروزه باید صبر کنی تا تماس گرفته بشه و امبولانسی نیروی امداد بیان قدیمترا بهتر همدلی می کردیم اینطور نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top