بستن

در شماره دوم هفتسانه؛ شب‌های قدر

شماره دوم نشریه هفتگی هفتسانه امروز شنبه پنجم مرداد و در آستانه شب‌های قدر منتشر شد.

هفتسانه، هفته‌نامه تابستانی محصول موسسه فرهنگی و هنری هفت‌برکه است که شنبه‌ی هر هفته به دست تحریریه‌ای نوپا و جوان منتشر می‌شود. نویسندگان این نشریه در دومین شماره به سراغ شب‌های قدر رفته‌اند.

امیرحسین محسن‌زاده گزارشی از محافل ختم قرآن در رمضان ارائه کرده است؛ و امیرحسین نوبهار درباره‌ی واژه‌ی رمضان مطلبی خواندنی نوشته است؛ سمیه رادمرد لزوم خواندن تفسیر قرآن را گوش‌زد کرده است؛ و ریحانه رهنورد هم در یک گزارش جذاب از جشن روزه‌اولی‌ها سراغ کوچولوهایی رفته است که شور و شوق‌شان حسرت‌برانگیز است. خاطرات ملیحه قدسی از شب‌های قدر در روزهای بچگی حسابی سرگرم‌کننده است.

اما در کنار این مطالب مربوط به شب‌های قدر، ملیحه قدسی یک مطلب درباره چل‌پسین نوشته است، و دو خبر برگزاری کارگاه اینترنت و موبایل و همایش انتخاب رشته در گراش هم کار شده است. یکی از مطالب خواندنی دیگر در این شماره، مصاحبه نسبتا مفصلی است که امیرحسین پورشمسی و احمد پرهیزگار با محمدعلی دلاوران، مخترع و مبتکر گراشی و عضو تیم ملی سخت‌افزار کامپیوتر ایران انجام داده‌اند، با تیتر «رکوردزنی با لیوان معدنی».

هفتسانه اخبار و مطالب حوزه فرهنگی و اجتماعی را پوشش می‌دهد و در چهار صفحه‌ی A4 منتشر می‌شود. محل انتشار اصلی این نشریه در صفحه‌ی ویژه‌ای در سایت گریشنا خواهد بود؛ هر چند اگر زود بجنبید، نسخه چاپی آن را می‌توانید از فروشگاه محصولات فرهنگی جام جم و ولی عصر (ع) و همچنین کتاب‌خانه‌های عمومی و مساجد بگیرید. نسخه‌ی پی‌دی‌اف+ هفتسانه را نیز می‌توانید از این صفحه در سایت گریشنا دریافت کنید.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top