بستن

تلاش برای ایجاد امنیت: کمک از بسیج، دیدار با فرمانده انتظامی فارس

برای بازگشت احساس امنیت عمومی فرماندار گراش به دیدار فرمانده انتظامی استانی می‌رود. همچنین از نیروهای بسیج نیز برای تامین نگهبانی کمک گرفته می‌شود.

به گزارش رویدادشهر، کریمی‌فرد، فرماندار شهرستان گراش، با اشاره به سرقت‌های اخیر در شهر گراش ابراز داشت: به دنبال افزایش سرقت در دوماهه اخیر به خصوص سرقت موتورسیکلت و همچنین سرقت مسلحانه از یک طلافروشی و سرقت طلا از یکی از منازل در شهر گراش و نظر به نگرانی و نارضایتی مردمی، فرمانداری و شورای تامین شهرستان، اقدامات پیشگیرانه و برنامه‌ریزی جهت جلوگیری و کاهش سرقت را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: جلسه فرماندهی انتظامی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جلسه مشترک بین فرماندهی انتظامی، اداره تبلیغات اسلامی و هیئت امنای مساجد جهت به کارگیری نیروهای بسیجی پایگاه‌های مقاومت و نیروهای مردمی جهت تامین نگهبان از جمله مواردی است که مورد توجه مسئولین قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان گراش از تشکیل جلسه با سردار سجادیان فرمانده انتظامی استان فارس در هفته آینده خبر داد و افزود: قرار است در هفته آینده به اتفاق فرمانده انتظامی شهرستان با سردار سجادیان فرماندهی انتظامی فارس در شیراز دیدار و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گیرید.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top