بستن

فرهنگ و ارشاد لارستان دوباره بی‌سرپرست شد

عبدالرحیم مقیمی سرپرست اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان بعد از هفت‌ماه حضور در این اداره، طی نامه‌ی سرگشاده‌ای از سمت خود استعفا داد. به علت راه نیفتادن اداره یا نمایندگی اداره ارشاد در گراش، امور فرهنگی و هنری شهرستان گراش هنوز تحت نظارت اداره ارشاد لارستان انجام می‌شود.

مقیمی معاونت سیاسی فرمانداری ویژه لارستان را نیز به عهده دارد، و همواره تاکید داشت که به عنوان «سرپرست موقت» به اداره ارشاد آمده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که دلیل این استعفا، مسئولیت‌های جدیدی است که قرار است در فرمانداری ویژه لارستان در آینده به او محول شود.

یکی از کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد لارستان با تایید استعفای مقیمی، درباره‌ی رییس بعدی این اداره می‌گوید: در حال حاضر هیچ گزینه‌ای برای جانشینی مقیمی مد ‌نظر اداره‌ی فرهنگ و ارشاد نیست. فعلا هیچ‌کس پیشنهاد مسئولیت ریاست این اداره را قبول نمی‌کند و همه منتظر روی کار آمدن دولت جدید هستند.

 

متن نامه‌ی استعفای مقیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم                یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

در آستانه  ورود به ماه زیبایی ها  ، محبت و معنویت ، ماه رمضان هستیم . کویر دلهای مومنین در انتظار بارش رحمت الهی و رویش گل سبز معرفت و وصال است . رایحه خوش رمضان مشام هر انسان خداجوی و پاک سرشت را خوش کرده و آرام آرام و حرف حرف محبت و رحمت در” بند بند ” وجود جای گرفته و زمزمه های عاشقانه در نمازهای عارفانه گوش جان می نوازد.

ای که گفتی هیچ مشکل جز فراق  یار نیست             گر امید  وصل باشد آنچنان دشوار نیست

نوک مژگانم به سرخی بر بیاض روی زرد              قصه دل می نویسد حاجت گفتار نیست

ضمن تبریک ورود به ماه ضیافت الهی  رمضان المبارک و تبریک روز قلم به نویسندگان پرتوان و اندیشمند و جامعه هنرمندان این مرزو بوم کهن ، از درگاه حق تعالی مسئلت می نمایم که به برکت و عظمت این ماه عزیز ، همه ما را در حفظ و گسترش ارزشهای اسلامی و انقلابی یاری فرموده و با درک صحیح این ماه عظیم ، ناممان  در صحیفه عاشقان و یاوران ولی عصر (عج) و ولایت امر ثبت و ضبط گردد.

شایان ذکر است اینجانب در طول ۷ ماه  خدمت ( بی منت و مزد ) در سنگر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمامی  مشکلات و ناملایمات سعی در ایجاد وحدت ، قانونگذاری و ارتقاء سطح فرهنگ را در شرح وظایف و  فعالیت های خود قرار داده و اکنون که ماموریت حقیر در این سنگر مقدس به  پایان رسیده است ، ضمن سپاس و قدردانی از همکاران پر تلاش و شریف اداره ، مسئولین همه ادارات و ارگانهای شهرستان ، مشاورین عزیز و محترم ، گروه های هنری و فرهنگی و همه هنرمندان شریف و بزرگوار که در این مدت در برگزاری برنامه ها و پروژه های فرهنگی و هنری ما را یاری نموده اند ، از همه عزیزان حلالیت می طلبم.

امید  است با عنایت حق تعالی و همت شما هنرمندان و هنردوستان و حمایت مسئولین  ، شاهد رفع مشکلات و نارسایی ها در مسیر گسترش فرهنگ و هنر شهرستان بوده باشیم و گروه های هنری نیز با سرلوحه قرار دادن اخلاق اسلامی ، پوشش و عفت و درک صحیح از هنر و فرهنگ در راستای گسترش فرهنگ اسلامی موفق باشند.

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

عبدالرحیم مقیمی

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top