بستن

شلیک هوایی در درگیری با نیروی انتظامی

دیشب یکشنبه ۱۶ تیرماه در پی یک درگیری با ماموران نیروی انتظامی در بلوار سپاه چند نفر بازداشت موقت شدند.

یک منبع آگاه روایت می‌کند که دیشب حدود ساعت ۹ ماموران نیروی انتظامی که در بلوار سپاه در حال گشت‌زنی بوده‌اند، به یک نفر مظنون می‌شوند، اما آن شخص اقدام به فرار می‌کند. ماموران این فرد را که یک افغان بوده، تعقیب و سرانجام دستگیر می‌کنند. اما چند فرد گراشی با ماموران وارد بحث می‌شوند که این فرد، کارگر ماست و شما نباید او را دستگیر کنید. این بحث به درگیری می‌انجامد، و مامور نیروی انتظامی برای دفاع از خودش چند تیر هوایی نیز شلیک می‌کند.

این منبع آگاه خبر می‌دهد که چند تن از افراد درگیر بازداشت موقت شدند، و امروز پرونده‌ی آنها در دادگاه مطرح شده است.

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

12 نظر

  1. قلمی‏ ‏که‏ ‏با‏ ‏ترس‏ ‏ولرز‏ ‏حرکت‏ ‏کنه‏ ‏زود‏ ‏میشکنه
    بد‏ ‏نوشتی‏ ‏جانم‏ ‏
    ترسیدی‏ ‏از‏ ‏نیروی‏ ‏انتظامی‏ ‏انتقاد‏ ‏کنی‏ ‏آخت‏ ‏کنن

    1. با احترام به هر سه دوستی که از ناقص بودن این خبر گلایه دارند، باید حداقل دو نکته را متذکر شویم:
      منبع این خبر دو مقام رسمی بوده‌اند، و با توجه به حساسیت خبر، گریشنا از درج اقوال و گزارش‌های غیررسمی شبیه آنچه در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسند معذور است.
      به علت باز بودن پرونده‌ی افراد درگیر، گریشنا به لحاظ قانونی اجازه‌ی انتشار اخبار بیشتر و دقیق‌تری ندارد.

        1. مطمئن باشید اگر امکان نوشتن نام‌شان را داشتیم، یا ضرورتی به این کار بود، در خود خبر می‌آوردیم.

  2. ترسوها …. !!!
    فرمایش علی – ع – را فراموش کردید : حق را بگویید ولو به ضررتان باشد. چرا ننوشته اید کارگر بی پناه افغان داشت زیر مشت و لگد برخی ها جان میداد ؟ انصاف چنین بود حال که نقل قول این دو نفر مقام رسمی را نوشته اید بمیان مردم میرفتید یا با خود دستگیرشدگان نیز صحبتی میداشتید و نظرات آنان نیز درج میکردید و یک طرفه قاضی نمیرفتید . کمی وجدان هم خوب چیزیه .

    1. درستش هم اینه که این دوستمون نوشته
      به قول یکی مثل همون کاری که دارن تو دبی با ایرانی ها میکنن، بیرونشون میکنن نه دیگه بزننشون
      میدونین اگه همین کارو با عزیزان ما که تو دبی قطر یا … هستن چقدر خونمون به جوش میاد
      باید قبول کرد افغانی ها ایرانی نیستن اما آدم که هستن، مسلمون که هستن ، همسایه مون که هستن …

  3. بنام خدا
    با سلام، همچنانکه قبلا عرض کردم دو گروه مسئولیت امنیت شهرستان گراش و توابع بعهده دارند. ۱- نیروهای انتظامی (پلیس) و ۲- نیروهای اطلاعاتی، ایندو مثل بالهای یک پرنده می مانند که یکی بدون دیگری موفقیت چندانی نخواهد داشت. در دنیا حدود ۸۰% سرقت های مسلحانه، آدم ربائی، قتل های مشکو ک و……عاملان آنها را پیدا کرده و بدادگاه معرفی می کنند. قبل از شهرستان شدن، من براحتی می توانم ۱۰ مورد آن مثال بزنم که فقط یک مورد آن (؟) نیروهای امنیتی کشف کردند، این یعنی موفقیت ۱۰% ده در صدی.
    ما گراشی ها نیروهای امنیتی و انتظامی شهرمان را دوست داریم و به آنها احترام می گذاریم، گراش نه صنعتی است و نه کشاورزی واکثرا جهت امرار معاش به کشورهای حاشیه خلیج فارس رفته و بعضی ها ماها و شاید سال در آنجا مجبورند بمانند. در این مدت خانواده (زن، بچه، فامیل و….) خود را بچه کسی می سپارند، به نیروهائی که مسئولیت امنیت شهر بعهده دارند که با آسودگی خاطر و آرامش کامل به کسب و کار مشغول باشند. قبلا هم هشدار دادیم که ممکن است “کاسه ای زیر نیم کاسه باشد”. نیروهای انتظامی-اطلاعاتی ما باید خیلی هوشیار، دقیق، قانونمدار، و با صلابت عمل کنند و بهانه به دست دشمنان گراش ندهند که خدای نخواسته بر چسپ بی کفایتی بانها زده شود وبقیه ماجرا که خودتان از من بهترمی دانید. امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود و ما نیز در جریان واقعی حادثه قرار گیریم، مردم باید خویشتندار باشند و بهانه دست دشمن ندهند ولی چنانچه حقی از کسی ضایع شود طبیعتا عکس العمل نشان خواهند داد.
    حرف گفتن زیاد است اما…..
    به امید روزی که گریشنا هم واقعا گراشی شود
    والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top