بستن

خون بر آسفالت خیابان تمیز

ساعت ۴۵ دقیقه بامداد خیابان تمیز شاهد تصادف دو موتورسیکلت بودند.

به گزارش خبرنگار گریشنا که در محل حاضر شده بود تصادف شاخ به شاخ دو موتورسیکلت در خیابان تمیز باعث مصدومیت دو راکب موتور شد. این تصادف ساعت ۴۵ دقیقه بامداد روز ۱۱ تیرماه رخ داد. دقایقی بعد اورژانس ۱۱۵ در محل حاضر شد و مصدومان به بیمارستان گراش منتقل شدند. با توجه به این که هیچ کدام از دو موتورسوار دارای کلاه ایمنی نبودند از ناحیه سر آسیب دیده‌اند.

تکمیل خبر: به گفته یکی از نزدیکان پورشمسی, امروز حال عمومی او خوب است و هوشیاری کاملی هم دارد. او از تمام همشهریان به خاطر دعا کردنشان تشکر کرده است.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

11 نظر

  1. چرا ننوشتین که بی احتیاطی مأمور فرماندهی باعث این تصادف شده؟
    چرا خب اینقدر گیر میدن به مردم؟
    باشه میخوایی طرف رو بگیری ،درست و حسابی بگیر، نه اینکه بیایی تو خیابون با سرعت دنبالش کنی و هم خودتو به خطر بندازی هم بچه مردم راهی بیمارستان کنی..

  2. کجایید نیروی امنیتی شهر گراش
    دزدیها زیاد شده ، کجایید، نکنید اینکارا، تا به مشکلات چند سال قبل دچار نشیم و نیروی بسیج و سپاه وارد بشه.

    باز هم دزدی از یک خانه و کلیه اساسیه یه عروس که در شرف عروسی بوده رو بردن.

    1. نیروی انتظامی واقعا دارن تلاش می کنند ولی این ما هستیم که باید سیستم ایمنی خانه را بیشتر کنیم .جای تقدیر از نیرو انتظامی هست.بهتره مقداری هم قدردان باشیم.

      1. بایست دوربن های مداربسته رو در سطح شهر و کوچه ها زیاد کرد و نیروی انتظامی از وسایل مدرن و آنلاین در پیشگیری از سرقت استفاده کنه. این یک مساله دوطرفه هست که نه فقط مردم شهر به مسائل ایمنی خانه توجه کنن بایست نیروهای پاسبان هم همچون دزدها از شگردهای جدید استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 نظر
scroll to top