بستن

نظر دکتر جعفرپور درباره شورای شهر

[جعفرپور با مهرمطرح کرد:

شوراها درچهارچوب وظایف کار کنند/ لزوم انتخاب شهردار مناسب برای گرهگشایی از معضلات شهر
شیراز – خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از شوراها خواست در چارچوب شرح وظایف مصوب اقدام کنند.

جمشید جعفرپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا در واقع مشارکت دادن مردم در امور خود و نمادی از سپردن کار مردم به مردم است.

وی ادامه داد: همچنان که در منابع دینی تاکید شده مردم باید در امور اجرایی و روزمره مورد مشورت نظام قرار گیرند ومبنای شکل گیری شوراها بر همین اساس بوده است.

نماینده مردم شهرهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عمده وظایف شوراها، کمک کردن و یاری مسئولین اجرایی نظام در انتقال نیازهای مردم به مسئولان، اجرایی کردن تصمیمات مسئولان در سطح شهر و روستا و بازخورد گیری و اعلام نتایج اقدامات انجام شده در سطح شهر و روستا است.

جعفرپور ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی جمهوری اسلامی مورد تاکید است و حلقه واسط بین مدیریت نظام و مردم هستند.

وی افزود: توقع ما از منتخبین شوراهاست که در چارچوب شرح وظایف مصوب اقدام کنند و با انتخاب شهردار خوب گره گشای بسیاری از معضلات شهری باشند.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top