بستن

حمایت ابراهیم شیروان از منتخبین مردم

ابراهیم شیروان نامزد چهارمین دوره‌ی شورای شهر گراش طی بیانیه‌ای حمایت خود را از منتخبین مردم اعلام کرد.

او در این بیانیه با اشاره به  سال حماسه سیاسی و اقتصادی از حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای تقدیر کرد و دلیل حضور خود را در انتخابات انجام وظیفه دانسته است. شیروان ضمن تبریک به اعضای چهارمین دوره‌ی شورای شهر آمادگی خود را برای همکاری با شورا اعلام کرد و گفت:«حاضرم تمام علم و تجربه و تخصص خود را در راستای اعتلای شهر عزیزمان گراش در اختیار شورا قرار دهم.»

متن بیانیه‌ی ابراهیم شیروان بدین شرح است:

                                                                     

  بسمه تعالی

حمد و سپاس خدای عزیز و بزرگ که ما را در انجام وظیفه یاری رساند چه آنهایی که بعنوان کاندیدا پای به عرصه انتخابات گذاشتند و چه مردم ولایتمدار که با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب پاسخ دادندو در سال حماسه سیاسی ، حماسه بزرگ دیگری در دفتر خاطرات این انقلاب ثبت کردند.

اینجانب بر خود واجب دانستم از تمام عزیزان،دوستان و سرورانی که در طول مدت انتخابات تمام تلاش و همت خود را در هرچه باشکوه برگزار شدن این حماسه بزرگ بکار بستند تقدیر و تشکر نمایم. انشاء الله خداوند به آنها جزای خیر عنایت فرماید.

امیدوارم با حضور اینجانب در این عرصه ، توانسته باشم در شمار لبیک گویان ندای رهبر عزیزمان در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باشم و در خلق این حماسه سیاسی نقش کوچکی را ایفاء کرده باشم.

ضمن تبریک و خدا قوت به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر از خداوند متعال برای عزیزان توفیق سعادت و سربلندی و خدمتگزاری با اخلاص مسألت می نمایم. امیدوارم به احسن وجه بتوانیدجوابگوی حسن اعتماد مردم به شما باشید.

اینجانب آمادگی خود را برای همکاری با شورا اعلام می دارم. و حاضرم تمام علم و تجربه و تخصص خود را در راستای اعتلای شهر عزیزمان گراش در اختیار شورا قرار دهم.

باشد که با کمک همدیگر بتوانیم شهری بسازیم “متحد، مقتدر و آباد”

و من ا… توفیق

ابراهیم شیروان

                                                                                                  ۲۴/۳/۱۳۹۲

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top