هفت‌برکه: انتخابات انجمن هنرهای تجسمی روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد و حمیدرضا توکلی مسئولیت این انجمن را از اسدالله آهنی تحویل گرفت.

14030621 Anjoman Tajassomi 2

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، سجاد فتحی، رییس اداره، گفت: «مسئولیت انجمن هنرهای تجسمی گراش از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۴۰۳ بر عهده اسدالله آهنی بود. با توجه به درخواست ایشان مبنی به برگزاری انتخابات، با توجه به اعلام قبلی به هنرمندان این رشته هنری، انتخابات برگزار گردید که آقای حمیدرضا توکلی، مدیر آموزشگاه تجسمی پالت و از هنرمندان فعال این رشته، توانست منتخب هنرمندان این رشته هنری شود.»

فتحی افزود: «در طول مدت هشت‌ساله‌ی تصدی آقای آهنی در انجمن هنرهای تجسمی، با همکاری شورا و شهرداریِ وقت شاهد راه‌اندازی گالری پردیس شهرداری در بوستان یاران بودیم که با کمک انجمن خوشنویسان این گالری به بهره‌برداری رسید.» در این مدت، به همت انجمن فیلم و عکس گراش، گالری اُ نیز در طبقه بالای سینما فرهنگ راه‌اندازی شد و محل برگزاری چندین نمایشگاه از آثار هنرمندان تجسمی بود.

فتحی در ادامه گفت: «آقای توکلی هم از دبیران فعال هنر و مسئول اولین آموزشگاه هنرهای تجسمی گراش هستند که برای ایشان در این مسئولیت آرزوی موفقیت می‌کنیم.»