بستن

نتایج کنکور تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام شد

  نتایج آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی فارس اعلام شد. تمامی داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش وپرورش فارس به آدرس های اینترنتی http://fars.medu.ir و http://sanjesh.farsedu.ir از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

بیست درصد شرکت‌کنندگان پذیرفته شده‌اند، و این یعنی بیش از ده‌هزار و ششصد نفر وارد این مدارس خواهند شد. پذیرفته‌شدگان تا تاریخ بیست و دوم خرداد مهلت دارند با مراجعه به این آموزشگاه‌ها نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

به گزارش سایت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، محمد حسین خواجه‌زاده، معاون آموزش متوسطه این اداره کل اظهار داشت: «آزمون ورودی مدارس متوسطه استعدادهای درخشان (سمپاد) و دبیرستان‌های نمونه دولتی ۱۹ اردیبهشت و آزمون ورودی مدارس راهنمایی استعدادهای درخشان و نمونه دولتی ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۲ همراه با سراسر کشوردر فارس برگزار ‌شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس افزود: «در آزمون امسال بیش از چهل و نه هزار دانش‌آموز برای ورود به مدارس متوسطه استعدادهای درخشان (سمپاد)، دبیرستان‌های نمونه دولتی، مدارس راهنمایی استعدادهای درخشان و نمونه دولتی استان فارس به رقابت پرداختند.»

پذیرش ۲۰ درصد شرکت کنندگان

خواجه زاده با اشاره به اینکه بیست درصد شرکت‌کنندگان دراین آزمون در این مدارس پذیرفته شدند گفت: بیش از ده هزار و ششصد نفر با کسب رتبه قبولی وارد این مدارس خواهند شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: تمامی داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش وپرورش فارس به آدرس های اینترنتی http://fars.medu.ir و http://sanjesh.farsedu.ir از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

مهلت ۱۰روزه ثبت نام

وی با اشاره به اینکه نتایج در اختیار آموزشگاه‌های استعدادهای درخشان و نمونه دولتی قرارگرفته است گفت: تمامی پذیرفته‌شدگان به مدت ده روز و تا تاریخ بیست ودوم خرداد مهلت دارند با مراجعه به این آموزشگاهها نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس با اشاره به این که هم اکنون بیست و سه دبیرستان استعدادهای درخشان وشصت و سه دبیرستان نمونه دولتی در فارس وجود دارد گفت: چهل و نه مدرسه راهنمایی شامل بیست و سه مدرسه راهنمایی استعداد درخشان و بیست و شش مدرسه راهنمایی نمونه دولتی نیز در فارس فعال هستند.

خواجه زاده با اشاره به اینکه کارنامه آزمون از تاریخ بیستم خرداد برروی همین سامانه قرار خواهد گرفت گفت: چنانچه کسانی به نتایج این آزمون اعتراض دارند می توانند بلافاصله پس از رویت کارنامه تا تاریخ  بیست و پنجم خردادماه با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی اعلام شده نسبت به تکمیل فرم اعتراض اقدام نمایند

برای دریافت نتایج اینجا را کلیک کنید.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top