هفت‌برکه: حفاری یک حلقه چاه آب شرب در فداغ آغاز شد. به گفته‌ی مدیر آبفا شهرستان گراش، پیش‌بینی می‌شود این حفاری تا یک ماه آینده به پایان برسد. همچنین حفاری چاه آب شرب در گراش نیز در برنامه‌ی آینده آبفا قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی امور آبفا گراش، امروز، ۲۳ خردادماه، علی‌پور، مدیر امور آبفا شهرستان گراش، از آغار حفاری یک حلقه چاه آب شرب جهت روستاهای مجتمع فداغ شهرستان گراش، برای تامین آب شرب این روستاها خبر داد. او افزود: «با توجه به عدم بارش‌های مناسب و نزولات جوی در سال‌های اخیر و افت شدید آب‌های زیر زمینی و همچنین افت آبدهی چاه‌های آب مجتمع فداغ، با پیگیری فروزش، بخشدار بخش مرکزی، و جذب مشارکت خیرین، شرکت آبفا فارس در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی اهالی این روستاها، حفر یک حلقه چاه‌ جدید را در برنامه کاری خود قرار داده است که عملیات حفاری آن شروع شده است.»

او ادامه داد با توجه به «افزایش مصرف در روز‌های گرم سال و نیاز آبی»، اداره آبفا «حفر این چاه را در دستور کار قرار داد تا در این ایام مشترکین با کمبود آب مواجه نشوند.»

علی‌پور همچنین به حفر چاه آب شرب در گراش نیز اشاره کرد و گفت: «بسته به تعداد فازهای مسکن ملی و میزان درخواست‌‌ها، ما حفر چاه آب شرب در گراش را نیز در برنامه‌ی آینده خود داریم و حتی کار جانمایی چاه نیز انجام شده است که در فرصتی مناسب اعلام خواهیم کرد.»

abfa 1403 4