هفت‌برکه: برخورد یک خودرو شوتی با پژو پارس یک خانواده گراشی، باعث واژگونی و مصدومیت سه نفر شد.

به گزارش هفت‌برکه، خانواده اسدی لاری که با خودرو پژو پارس در مسیر بازگشت از شیراز به گراش بودند، ساعت ۱:۵۰ بامداد در نزدیکی صادق‌آباد جهرم با ضربه یک خودرو شوتی از جاده منحرف شدند.

بدریه اسدی، راننده خودرو، در مورد وقوع حادثه گفت: «من ابتدا تصور کردم که از جاده منحرف شده‌ام اما بعد که پلیس یکی از دوربین‌های کنار جاده را بررسی کرد مشخص شد یک خودرو با سرعت زیاد به ما برخورد کرده و باعث واژگونی خودرو ما شده است. سرعت خودرو آن قدر زیاد بوده که من در لحظه برخورد اصلا متوجه برخورد و عبور آن‌ها نشده بودم.»

دوربین مداربسته یک مرکز جمع‌آوری ضایعات در کنار جاده نشان می‌دهد که خودرویی با سرعت بالا و نور بالا دو بار از گوشه راست و سمت راننده با خودرو پژو پارس برخورد و باعث انحراف آن می‌شود و سپس به مسیر خود ادامه می‌دهد.

خودروهای موسوم به شوتی با سرعت زیاد در این مسیر تردد می‌کنند. هر چند خودرو عامل تصادف شناسایی نشده است اما به نظر می‌رسد این حادثه نیز در اثر بی‌احتیاطی رانندگان شوتی بوده است.

با حضور نیروهای امدادی و اورژانس جهرم، سه مصدوم این حادثه به بیمارستان پیمانیه جهرم منتقل شدند.

بدریه اسدی در بیمارستان پیمانیه بستری است و با وجود شکستگی، وضعیت عمومی پایداری دارد. حسنا اسدی به دلیل آسیب در ناحیه کمر به بیمارستان شیراز منتقل شد.

پریا توکلی دختر ۱۲ساله بدریه اسدی و سعید توکلی از ناحیه جمجمه، دست و لگن دچار شکستگی شده‌ است و با توجه به سطح هوشیاری، با نظر پزشکان در حالت کما قرار دارد.

 

Tasadof Asadi Shooti