بستن

حضور پررنگ‌تر تصاویر شهدا در خیابان‌های گراش

هفت برکه: به مناسبت برگزاری اجلاسیه شهدای گراش، تصاویر شهدا در سطح شهر بازطراحی می‌شود و دو المان به یاد پنج سردار شهید شهرستان گراش در ورودی و خروجی بلوار سرداران نصب خواهد شد. ۵۰۰ میلیون تومان هزینه‌ای است که برای اجرای این طرح از طریق شهرداری و شورای اسلامی شهرستان گراش و بنیاد شهید تامین می‌شود.

 علی رمضان‌پور، رییس بنیاد شهید شهرستان گراش  در گفتگو با هفت‌برکه گفت:«در راستای کنگره‌ی ملی پانزده هزار شهید استان فارس که در آبان ماه در استان فارس برگزار می‌شود تصمیم گرفتیم که با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر، تصاویر شهدای شهرستان را طراحی و کار اجرا و نصب آن را انجام دهیم.»

او ادامه می‌دهد:«از آن جایی که جای تصاویر شهدا در سطح شهر خالی است از سال گذشته برای عملیاتی شدن پیشنهاد باز طراحی تصاویر شهدا و تامین بودجه‌ی آن با شهرداری، فرمانداری و ناحیه‌ی سپاه جلسه گرفتیم. که خوشبختانه این جلسات ثمربخش بود.»

آزادی، روابط عمومی شهرداری نیز می‌گوید:«برای طراحی و اجرای این طرح، شهرداری با شرکت هفت بهشت استهبان قرارداد بسته‌ است. اما از آن جایی که کیفیت عکس‌های شهدا که از بنیاد شهید برای ما ارسال شده بود برای چاپ مناسب نبود، ما تا به امروز مشغول ویرایش و ترمیم و بالا بردن کیفیت عکس‌ها بودیم و قرار است تا هفته‌ی دیگر این عکس‌ها برای صفحه‌بندی و برش ورقه‌ها آماده شود.»

او ادامه می‌دهد:«برای اجرای این طرح ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است که مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان آن را شهرداری برعهده گرفته و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نیز بنیاد شهید پرداخت کرده است.دو المانی که در ورودی و انتهای بلوار سرداران نصب خواهد شد به صورت گل لاله در ابعاد سه متر و ارتفاع ۱.۷۰ ساخته خواهد شد. برای محل نصب تصاویر دیگر شهدای گراش نیز هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. اما پیشنهادها برای نصب این تصاویر در ورودی و خروجی بلوار شهدا داشته‌ایم. تابلوهای شهدا نیز در ابعاد ۸۰ در ۱.۲۰ ارتفاع با چاپ فلت بد و رنگ کوره‌ای با لایه‌ای از یک نوع لاک که در برابر نور آفتاب مقاوم است آماده خواهد شد.»

دانشور، رییس شورای اسلامی شهر گراش گفت:«کیفیت این عکس‌ها به گونه‌ای است که حداقل تا ده سال دوام خواهد داشت. شرکت قول داده است چهل روز تا نهایت دو ماه آینده این پروژه را نهایی و تحویل دهد.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top