بستن

بازگشایی فضای خانوادگی پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در آبشار اندیشه

هفت‌برکه : با حضور خانواده‌ها، دوچرخه‌سواران و دوندگان، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری فرهنگسرای آبشار اندیشه گراش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش هفت‌برکه عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ بیش از ۲۰۰ نفر از شهروندان که بخش عمده آن را زنان و کودکان تشکیل می‌دادند برای مراسم پیاده‌روی به آبشار اندیشه آمده است. این مراسم با همکاری هیات‌های دو و میدانی، آمادگی جسمانی و دوچرخه‌سواری و اداره ورزش و جوانان گراش برگزار شد.

آیین افتتاح این فاز از آبشار اندیشه با حضور اعضای هیات مدیره، شهردار و رییس شورای شهر و رییس اداره ورزش و جوانان گراش ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شد. مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده به طول ۶۰۰ متر و به صورت رفت و برگشت هر دور ۱۲۰۰ متر است. مسیر آسفالت دوچرخه‌سواری و مسیر سنگ‌فرش پیاده‌روی به صورت جداگانه و در کنار یکدیگر قرار دارد. 

مجموعه خیرساز آبشار اندیشه گراش از بخش‌های مختلفی مانند استخر، کتابخانه، سالن چند منظوره، رستوران، اقامتگاه، سالن بدنسازی، سالن اجتماعات، بیلیارد، کافی شاپ تشکیل شده است. یکی از بخش‌های این مجموعه که از قبل پیش‌بینی شده بود مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در دور تا دور این مجموعه بود که در این مراسم بازگشایی شد. 

حمید نیکخو مدیر عامل آبشار اندیشه گفت: «سال گذشته با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان این بخش  با نصب چراغ و خط‌کشی بهسازی شد تا امکان استفاده عمومی از آن فراهم شود. خوشحال شویم که در طول هفته به ویژه شب‌ها میزبان خانواده‌ها برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری باشیم.»

محسن افشار رییس اداره ورزش و جوانان گراش با تقدیر از خیر این مجموعه گفت: «کاش مانند آبشار اندیشه در نقاط دیگر شهر هم این تعامل بین خیرین و جوانان وجود داشت. بخشی از موفقیت آبشار اندیشه به خاطر تعامل بین خیر و هیات مدیره، مدیرعامل است و این مدت هم هر درخواستی از سمت اداره ورزش و جوانان داشته‌ایم همکاری داشته‌اند.»

پس از برپایی پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و مسابقه دو ۶۰۰ متر بین کودکان نوبت به قرعه‌کشی رسید. در بخش قرعه‌کشی بیش از ۵۰ جایزه شامل جوایز نقدی و بلیت استخر بین شرکت‌کنندگان توزیع شد. جایزه اصلی برنامه دوچرخه‌ای بود که در نهایت به خانم فاطمه سعیدی رسید. 

مجموعه ورزشی و فرهنگسرای آبشار اندیشه در بلوار شیخ احمد انصاری و ورودی گراش از سمت اوز قرار دارد. 

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. امیدوارم مدیریت فضای ورزشی مثل رستورانش نباشه که محکوم به تعطیلی خواهد بود
    واقعا مدیریت رستوران و فست فود آبشار اندیشه خیلی ضعیف بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top