بستن

باران‌بازی

هفت‌برکه: تا چند روز پیش یک شوخی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شد که می‌گفت از نوروز تاکنون به اندازه یک سال اتفاق و مناسبت را پشت سر گذاشته‌ایم اما هنوز ماه فروردین تمام نشده است! مردم خبر نداشتند که فروردین هنوز یک غافلگیری دیگر هم دارد: یک باران درست‌وحسابی. خلاصه این اتفاق اوکازیون هم تیک خورد و حالا باید منتظر بود که ۱۱ ماه دیگر چه چیزی در مقابل فروردین در چنته دارند!

باران بهاری (که بیشتر شبیه باران‌های تند تابستانی بود) از شب گذشته، دوشنبه ۲۷ فروردین شروع شد و تا عصر سه‌شنبه ۲۸ فروردین هنوز ادامه دارد. صبح رودخانه‌ی پئت راه افتاده و تا الآن چند بار خیابان‌های گراش، بخصوص آن قسمت جلوی پارک لاله، از آب پر شده است. می‌شود تصور کرد این اتفاقات چقدر برای گراشی‌ها لذت‌بخش است. بخش‌هایی از این عشق‌بازی با باران را می‌توان در عکس‌ها و فیلم‌هایی که از شبکه‌های اجتماعی سرریز می‌شوند دید.

طبق بارانسنج انجمن هوای جنوب، میزان بارش شهر گراش از مجموع سامانه اخیر تا ساعت ۱۷ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ مقدار ۴۵ میلیمتر بوده است. این مقدار باران، مجموع بارش سال زراعی را به ۱۱۶ میلیمتر رسانده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top