بستن

سقوط در چاه اناغ به مرگ مرد جوان انجامید

هفت‌برکه: محسن سلیمی که با کمک نیروهای هلال احمری از چاه ۵۵ متری بیرون کشیده شد، ساعتی بعد به علت شدت جراحات در بیمارستان گراش درگذشت.

سلیمی به علت بی‌احتیاطی در چاهی در منطقه اناغ سقوط کرده بود. نیروهای هلال احمر گراش او را که از ناحیه جمجمه و ران پا دچار شکستگی شده و فاقد هوشیاری بوده، از چاه بیرون آورده و به بیمارستان منتقل کردند، اما تلاش کادر پزشکی برای نجات او بی‌نتیجه ماند.

محسن سلیمی ۳۴ سال سن و دکترای حقوق داشت. او فرزند رضا سلیمی و همسر دکتر هدی موغلی، داروساز، بود.

به گفته‌ی محمد شکاری، رییس جمعیت هلال احمر گراش، ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۵ در تماس تلفنی با پایگاه امداد بین شهری گراش، سقوط یک مرد جوان در چاهی به عمق ۵۵ متر در اناغ گزارش شد. بلافاصله دو تیم امدادی هلال احمر با آمبولانس و خودرو امداد کوهستان به همراه نیروهای آتش‌نشانی به منطقه اعزام شدند. پس از بیش از دو ساعت تلاش، فرد مصدوم که بیهوش شده بود، از چاه بیرون آورده شد. وی از ناحیه جمجمه و ران پا دچار شکستگی شده و فاقد هوشیاری بود. بلافاصله اقدامات اولیه توسط نیروهای امدادی آغاز و برای سیر مراحل درمان به بیمارستان امیرالمومنین(ع) منتقل شد.

به گفته شکاری، پس از انتقال به بیمارستان بلافاصله مراحل درمانی روی او صورت گرفت اما تلاش کادر پرستاری و درمان بی‌نتیجه ماند او ساعتی از بامداد ۲۴ فروردین در بیمارستان جان سپرد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top