بستن

اعتراف به ۲۱ سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و باغ شهرها

هفت‌برکه: سارقینی که با دوربین مداربسته‌ی یک باغ شخصی شناسایی شدند، تاکنون به ۲۱ سرقت از اماکن به ویژه ساختمان‌های نیمه‌کاره و باغ‌شهرها اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ کرامت کریمی، فرمانده انتظامی گراش، ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

کریمی گفت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی هدفمند موفق به شناسایی سارقین شدند و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. در این خصوص یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شده است که متهمین به دستگاه قضایی تحویل داده شده‌اند.

سرهنگ کریمی از شهروندان گراش خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ کریمی در گفتگو با هفت‌برکه گفت: متهمین در بازجویی اولیه به ۲۱ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه‌کاره اقرار کرده‌اند. افرادی دیگر اگر از منزل، باغ یا ساختمان‌های آن‌ها در چند ماهه اخیر سرقت شده است می‌توانند برای پیگیری شکایت و شناسایی اموال به پلیس آگاهی گراش مراجعه کنند.

پیگیری هفت‌برکه مشخص کرد این افراد بعد از سرقت شیرآلات و لوازم یک باغ شخصی، به کمک دوربین مداربسته نصب‌شده شناسایی شدند و در ادامه پلیس آگاهی متهمین و مالخر را دستگیر کرد.

بیشتر اموال کشف شده شامل ابزار و مصالح ساختمانی و تجهیزات داخلی منازل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top