بستن

چهارشنبه سوری : حتی آمبولانس و آتش‌نشانی هم در امان نماندند

هفت‌برکه: در چهارشنبه‌سوری امسال خودروهای عمومی و خصوصی در بلوار دادمان در امان نبودند.

 به گزارش هفت‌برکه پارک جنگلی لار هر ساله محل تجمع برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری است که این مراسم بدون تلفات نیز نیست. تعدادی از خودروهای عبوری هر ساله با برخورد مواد آتش‌زا آسیب می‌بییند. امسال آمبولانس و خودرو آتش‌نشانی نیز در امان نبودند.

 به گزارش تابان، یک دستگاه آمبولانس بیمارستان که در حال حمل بیمار بدحال در بزرگراه دکتر دادمان به بیمارستان لار بود، مورد اصابت مواد محترقه و آتش‌زا توسط افراد ناشناس قرار گرفت، این اقدام باعث ایجاد رعب و وحشت برای سرنشینان آمبولانس و آسیب به بدنه آمبولانس شد ولی خوشبختانه آسیبی به سرنشینان وارد نشده است.

 همچنین آتش‌نشانی لار با انتشار عکسی با عنوان «این رسمش نبود!» خبر داد خودرو آتش‌نشانی لار نیز که برای تامین ایمنی مراسم در محل حضور داشت در پنج نقطه بدنه با برخورد مواد آتش‌زای دست‌ساز آسیب دیده است.

 به گفته حاضرین در محل، تعداد دیگری از خودروها نیز امشب ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آسیب دیده‌اند.

خوشبختانه آسیب جانی خاصی در لارستان گزارش نشد و تنها یک نوجوان ۱۳ ساله به دلیل انفجار ترقه در دست دچار آسیب شده بود که توسط کارشناسان اورژانس در محل به صورت سرپایی درمان شد

خبر تکمیلی: دستگیری سه جوان به اتهام آسیب به ماشین آتش‌نشانی در لار

 سرهنگ سید محمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان گفت: شب گذشته در چهارشنبه سوری تعدادی از جوانان با تعرض به خودروی امدادی آتش نشانی و پرتاب ترقه باعث ایجاد خسارت به آنان شده بودند.

▫️به گزارش پلیس لارستان این جوانان با استفاده از عکس و فیلم منتشر شده در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شدند. این افراد ابتدا منکر این کار بودند ولی با توجه به فیلم موجود به اقدام خود «مبنی بر تعرض علیه خودرو آتش‌نشانی» اقرار کردند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. حضور چند نفر بی فرهنگ در جمع مردم و انجام دادن چنین کارهایی متاسفانه برای همه گران تمام میشه و همه مردم شهر زیر سوال میرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top