بستن

۱۰۰ ویزیت رایگان در هر اردوی جهادی پزشکان

هفت‌برکه: با برگزاری هر اردوی جهادی خدمات پزشکی در مناطق محروم، بین ۵۰ تا ۱۰۰ بیمار ویزیت می‌شوند.

گلکار پزشک عمومی و نماینده دانشکده علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی شهرستان گراش در اردوی جهادی شهر ارد گفت: اردوهای جهادی از سال ۱۳۹۶ در قالب طرح شهید دکتر رهنمون در شهرستان گراش آغاز شد.

وی افزود: این طرح با هدف و محوریت محرومیت زدایی و دسترسی آسان مردم مناطق دورافتاده و کم برخوردار به خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و مشاوره ای برگزار می شود.

گلکار به استمرار اردوی جهادی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در این سال ها اردوی جهادی به صورت ماهیانه و مستمر برگزار شده و تا کنون قریب به ۱۰۰ اردوی جهادی اجرا و در هر دوره حدود ۵۰ الی ۱۰۰ بیمار ویزیت می شوند.

وی افزود: مناطق تحت پوشش اردوی جهادی کلیه شهرها و توابع شهرستان گراش به خصوص روستاهای محروم مانند خلیلی، بشیرآباد، حسین آباد و کنگ و ریشه است.

نماینده دانشکده علوم‌پزشکی گراش گفت: با بررسی ها و آسیب شناسی های صورت گرفته توسط کارشناسان دانشکده علوم‌پزشکی گراش، اولویت اصلی حضور همکاران در مناطق محروم، پزشک عمومی، پزشک متخصص، دندانپزشک و ماما به همراه ویزیت رایگان و ارائه داروهای رایگان است.

وی افزود: در راستای این طرح، امروز تیم جامعه پزشکی شامل متخصص قلب، متخصص اطفال، پزشک عمومی و کارشناس تغذیه در شهر ارد از توابع شهرستان گراش حضور پیدا کرده و ویزیت رایگان بیماران را انجام دادند.

نماینده بسیج جامعه پزشکی گراش در ادامه به برنامه آینده اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: برنامه سال های آتی افزایش کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده و پوشش مناطق بیشتری از شهرستان است.

برپایی نمایشگاه غذای سالم با حضور کارشناس تغذیه از دیگر برنامه های اردوی جهادی در ارد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top