بستن

بروجردی با چه آرایی خروجی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان شد؟

هفت‌برکه: در پی اعتراض عبدالحمید فاطمیان به فرایند معرفی نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان، این تشکل اصولگرا در اطلاعیه‌ای چگونگی قرار گرفتن نام علاالدین بروجردی در این لیست را تشریح کرد: 

اطلاعیه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان را به نقل از آفتاب لارستان در هفت‌برکه بخوانید:

در پی انتشار یک فایل صوتی منسوب به یکی از نامزدهای انتخابات درباره ساز و کار انتخاباتی ائتلاف نیروهای انقلاب در لارستان، این ائتلاف بیانیه‌ای منتشر کرده که در ادامه می‌آید:

اخیراً فایل صوتی منتسب به آقای شیخ عبدالحمید فاطمیان – کاندیدای محترم مجلس شورای اسلامی و داوطلب حضور در لیست ائتلاف نیروهای انقلاب؛ اظهاراتی متناقض با آنچه واقع شده را بیان داشته است. به منظور تنویر افکار عمومی موارد زیر جهت استحضار نامبرده و جامعه بزرگ انقلابی منطقه ارائه می‌گردد:

در بدو امر تعداد ۱۰ نفر از داوطلبان محترم متقاضی حضور در ائتلاف شدند. با اخذ رزومه و برنامه‌ها از داوطلبان؛ در مورخه هفدهم بهمن ماه و در سالن شورای شهر ، مجمع عمومی نیروهای انقلاب برگزار و فیلم ارسالی تمام داوطلبان از جمله جناب فاطمیان پخش شد.

در همین جلسه، اعضا پیشنهاد دادند تا فرایند رای گیری انجام و سه نفر نخست از بین ده داوطلب انتخاب شوند. در رای گیری آقای بروجردی با اختلاف فاحش نفر اول. و آقایان رویینا – هادیپور – فاطمیان آرا برابر را کسب نمودند. در نتیجه با توجه به برابر بودن آراء سه نفر برای تعیین گزینه دوم و سوم؛ بلافاصله رای گیری دیگری انجام شد. که در دور دوم آقای رویینا و آقای هادیپور حائز بیشترین رای شده و در همین مرحله جناب فاطمیان به دلیل عدم اقبال مجمع عمومی حذف شد. لذا ادعای وی مبنی بر نفر دوم شدن در این رای گیری صحیح نبوده و ایشان تنها در دور اول رای گیری، با دو داوطلب دیگر آرا مشترک داشته و پس از دور دوم وی حذف شده و جزو سه نفر نخست برگزیده نشده است.

علیرغم اینکه در دستور العمل کشوری ذکر شده بود شورای شهرستان ملزم به ارائه نام سه نفر به استان است؛ اما شورای مرکزی ائتلاف لارستان مصمم شد تا با توجه به احتمال مداخله افرادی در مرکز استان، علیه میل عموم حوزه انتخابیه؛ بین سه نفر نخست نیز مجددا رای گیری برگزار و تنها یک نفر به عنوان گزینه منتخب شورای شهرستان به شیراز معرفی شود.این موضوع در مجمع عمومی نیز مطرح و به تصویب رسید.

با توجه به تعجیلی که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مرکز کشور به شورای استان تحمیل نمود؛ در لارستان نیز به ناچار رای گیری تکمیلی و ابتکاری برای معرفی یک کاندید (از بین آقایان بروجردی و رویینا و هادی‌پور) بصورت تلفنی و پیامکی انجام شد و جناب آقای بروجردی با بیش از ۹۵ درصد آراء اقبال و پذیرش جامعی را از اعضای مجمع عمومی دریافت کرد.

حدس شورای شهرستان مبنی بر احتمال دخالت عواملی علیه اجماع لارستان برای دکتر بروجردی درست بود و در جلسه شورای ائتلاف نیروهای استان؛ برخی عوامل مرکز استان و شهرستان های رقیب (بجز اعضای محترم شورای مرکزی استان) که از انتخاب آقای بروجردی واهمه داشتند؛ در امری ناصواب در فرایند استانی مداخله نموده و سعی کردند با ایجاد رقابت بین آقای بروجردی و آراء سفید؛ شورای مرکز کشور را تحت فشار قرار داده؛ تا درباره حوزه انتخابیه لارستان سکوت نماید.

در نهایت رای گیری در شورای استان بین سه کاندیدای معرفی شده شهرستان به اضافه آراء سفید انجام شد و از ۴۶ رای ماخوذه شورای استان؛ ۲۰ رای جناب بروجردی و ۲۶ رای آرا سفید قرائت گردید و دو داوطلب محترم دیگر یعنی روئینا و هادی‌پور هیچ رایی در مرکز استان کسب نکردند.

با توجه به اقدام فاحش صورت گرفته علیه منافع و مصالح حوزه انتخابیه در مرکز استان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان از پای ننشسته و در اعتراض به افرادی که خارج از مجموعه شورای مرکزی ائتلاف علیه اجماع لارستان، تبانی کردند؛ فریاد اعتراض بلند و با رجوع به قوانین انتخاباتی کشور، شورای ائتلاف استان و تهران را مجاب نمودند که آرا سفید در واقع آرا باطله است.

اینگونه بود که مکر مکاران و مخالفان این حوزه انتخابیه به خودشان برگشته و با حذف آراء سفید و باطله؛ نامِ جناب آقای دکتر بروجردی با ۱۰۰ درصد آراء صحیح ماخوذه از جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب استان تایید و بصورت رسمی اعلام گردید.

گفتنی است همه داوطلبان محترم متقاضی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان مستحضر بوده‌اند که با قبول عضویت در فرایند انتخاباتی این ائتلاف؛ متعهد به کناره گیری به نفع فرد برگزیده در حوزه انتخابیه هستند و جناب آقای فاطمیان نیز بر این امر واقف است. امیدواریم ایشان هر چه زودتر به تعهد اخلاقی خود پایبند شده و به نفع منافع زادگاه خود از عرصه انتخابات کناره گیری نمایند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان این افتخار را دارد که در هماهنگی کامل با همه مجموعه های انقلابی شهرستانهای حوزه انتخابیه، مظلومانه اما قاطعانه پای منافع سرزمین لارستان ایستاده است. و بی تردید یازدهم اسفند ماه با خروش مردم قهرمان و مبارز حوزه انتخابیه، جناب آقای علاء الدین بروجردی مفتخر به نمایندگی همه ما خواهند شد. والعاقبه للمتقین

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top