بستن

عکس‌های اختصاصی هفت‌برکه از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر

هفت‌برکه: جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر باعث شده است یک بار دیگر چشم‌ها در میانه‌ی درگیری‌های همیشگی خاورمیانه به این کشور کوچک همسایه دوخته شود. با توجه به سطح بین‌المللی رقابت‌ها، تنها گزارشگران و عکاسان حرفه‌ای در این مسابقات مجوز شرکت دریافت می‌کنند. علی افشار، عکاس جوان گراشی، به لطف حضور حرفه‌ای‌اش در لیگ ستارگان قطر، تاییدیه‌ی فدراسیون فوتبال آسیا و هیا کارت ویژه‌ی حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده است. او به جز شبکه‌های بین‌المللی، به صورت اختصاصی برای هفت‌برکه نیز عکاسی خواهد کرد. عکس‌های علی را می‌توانید در صفحه اینستاگرامی خودش (اینجا) و همچنین صفحه Qatar 2023 به این آدرس نیز ببینید.

اولین مجموعه عکس علی افشار به اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر اختصاص دارد. ایران در روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۲ به پیروزی پرگل ۴ بر ۱ مقابل تیم ملی فلسطین دست یافت.

علی فردا ۲۹ دی‌ماه نیز برای عکاسی از دومین بازی تیم ملی ایران با هنگ‌کنگ در ورزشگاه خلیفه خواهد بود و عکس‌هایش را برای هفت‌برکه ارسال خواهد کرد.

برگزاری جام ملت‌های آسیا در قطر، فوتبال‌دوستان گراشی را نیز یک بار دیگر به قطر کشانده است. سال گذشته تعداد زیادی از گراشی‌ها به بهانه‌ی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر به این کشور سفر کردند. به نظر می‌رسد امسال تعداد توریست‌های ورزشی از گراش به نسبت سال گذشته کمتر باشد، ولی بالاخره هم فال است و هم تماشا.

 

عکاس پایگاه خبری هفت‌برکه گراش

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top