بستن

اولین کنسرت موسیقی پاپ گراش بعد از ۴ سال

هفت‌برکه: با برگزاری کنسرت سامان جلیلی، گراش بعد از چهار سال و نیم میزبان یک کنسرت موسیقی خواهد بود. 

به گزارش هفت‌برکه> سامان جلیلی از خوانندگان پاپ کشور در تور اجراهای استان فارس، پنجشنبه ۷ دی‌ماه در گراش به روی صحنه می‌رود. این خواننده در شهرستان‌های فسا، نی‌ریز، داراب، گراش، خنج و شیراز برنامه خواهد داشت.

سجاد فتحی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، گفت: «پس از وقفه طولانی در اجرای کنسرت موسیقی، و درخواست مکرر این مردم، شاهد اجرای اولین کنسرت در شهر گراش پس دوران همه‌گیری بیماری کرونا هستیم. این در حالی هست که شهرستان‌های اطراف ما همگی سابقه برگزاری کنسرت را داشته‌اند‌ و سزاوار نبود که همشهریان ما از این دست برنامه‌های هنری محروم بمانند و برای دیدن کنسرت ناگزیر به رفتن به دیگر شهرها باشند.»

احمدرضا خودکامه، تهیه‌کننده این برنامه هنری، نیز گفت: «کنسرت سامان جلیلی با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و همچنین موافقت شورای تامین شهرستان گراش، روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه در سالن شوری برگزار خواهد شد. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، فرمانداری و نهادهای نظارتی برای صدور مجوزها با ما همکاری و همراهی خوبی داشتند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.»

این کنسرت پنجشنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در دو سانس ۱۸  و ۲۰ برگزار خواهد شد و بلیت‌فروشی از طریق سایت ایران کنسرت www.iranconcert.com انجام می‌شود. 

از سامان جلیلی تاکنون دو آلبوم «پرتگاه» و «چه حال خوبیه» و بیش از ۵۰ تک‌آهنگ منتشر شده است. جلیلی متولد ۱۳۷۰ در کرج است و چند وقتی در کیش زندگی کرده است. او یکی از خوانندگان پرکار موسیقی پاپ ایران است که بعد از مدتی حضور در خارج از کشور به ایران بازگشته است. جلیلی به جز خوانندگی در زمینه آهنگسازی و ترانه‌سرایی نیز فعالیت می‌کند و برخی صدای او را با شادمهر عقیلی مقایسه می‌کنند. خود او نیز در یک مصاحبه از علاقه‌اش به شادمهر گفته است.

حضور سامان جلیلی را می‌توان آغاز دوباره کنسرت‌های موسیقی در گراش دانست که همزمان با کرونا متوقف شده بود. کنسرت گروه آوین در تیرماه ۱۳۹۸ آخرین کنسرت موسیقی پاپ گراش بود و آخرین کنسرت موسیقی سنتی را نیز گروه فراق مرداد ۱۳۹۸  برگزار کرده است. در طی این مدت، جشنواره موسیقی هنرجویان موسیقی در سال ۱۴۰۱ مهمترین حضور صحنه‌ای موسیقی در گراش بود. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top