هفت‌برکه: در شب که تماشاگران با تمام وجود تیم ملی فوتسال را تشویق کردند. شاگردان شمسایی توانستند در اولین بازی دوستانه در لار تیم ملی فوتسال روسیه را سه بر دو شکست دهند.

به گزارش هفت‌برکه فوتبال دوستان جنوب فارس برای نخستین تماشاگر برگزاری یک مسابقه ملی در لار بودند. با افتتاح سالن طوبی در سفر رییس جمهور به استان فارس، وزیر ورزش قول داد این ورزشگاه میزبان یک رویداد بین‌المللی باشد. تیم‌های فوتسال ایران و روسیه ساعت ۱۹ دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ در میان هیجان بیش از سه هزار تماشاچی حاضر در سالن طوبی لارستان با هم دیدار کردند. 

هر چند نیمه اول صفر-صفر به پایان رسید اما نیمه دوم بازی جان گرفت. ابتدا تیم ملی ایران به سه گل پیش افتاد اما در ادامه روسیه با تعویض دروازه‌بان و ۵ نفره شدن توانست دو گل را جبران کند. این گل‌ها سه دقیقه پایانی بازی را پرهیجان کرد به شکلی که وحید شمسایی در نشست خبری بعد از بازی گفت: «بابت جو پرشور سالن، صدای من نمی‌رسید و باید این موضوع را امتحان می‌کردیم در شرایطی که صدا به صدا نمی‌رسد، بدون ارتباط کلامی، پازل‌های تمرینی خود را انجام دهیم.»

هاشمی وزیر ورزش، تاج رییس فدراسیون فوتبال، قزل سفلی معاون استاندار فارس از جمله مهمانان ویژه این بازی بودند. حسین‌زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز پیش از شروع بازی به فارسی و انگلیسی به تیم‌های ایران و روسیه خوش‌آمد گفت.امشب همراهان تیم ملی در گراش مهمان غلامحسین عابد بودند.

فردا ۲۸ آذرماه ساعت ۱۳ بازی دوم تیم‌های ایران و روسیه در سالن طوبی مجتمع منیری برگزار خواهد شد. 

01

عکس‌های مجید افشار از این بازی را ببینید: