بستن

خبرگردی ۱۶ آذر: آسفالت معابر، ازدواج آسان، دانش‌آموز قهرمان و چند خبر دیگر …

هفت‌برکه:  #خبرگردی هشتگ تازه هفت‌برکه است که ظهر هر روز منتشر می‌شود.  در خبرگردی، روزانه چند خبر کوتاه را از گراش و شهرستان‌های همجوار با هم مرور می‌کنیم.

۱️⃣ خاموشی دو ساعته برق اَرَد
⚡️ جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ برق بخش ارد شامل روستاهای زینل‌آباد، گزدان، آغصه و چاه‌های کشاورزی و همچنین شهر ارد از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح برای انجام تعمیرات ایستگاه فداغ و تعمیرات ۲۰ کیلو ولت قطع خواهد شد.

۲️⃣ آسفالت معابر
🚧 عملیات کانیوا، زیرسازی و آسفالت کوچه ۵ بلوار معلم به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع و با برآورد بالغ بر ۴۲۰ میلیون تومان به اتمام رسید. ضلع غربی بلوار ورودی تفکیکی‌های راهپیما به متراژ ۲۶۰۰ مترمربع و با برآورد بیش از ۶۷۶ میلیون تومان انجام شد.
💬 شهردار گراش: عملیات آسفالت ریزی در سایر محلات سطح شهر که نیازمند آسفالت ریزی می باشد تداوم خواهد داشت.
☑️شهرداری گراش

۳️⃣ راهپیمایی حمایت از فلسطین
✊🏻 این هفته جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ بعد از اقامه نماز به امامت بخشایش‌پور امام جمعه گراش، در دانشگاه علوم پزشکی گراش، راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین برگزار خواهد شد. با تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور هر هفته بعد از نماز جمعه در چهار استان کشور راهپیمایی‌ حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.
☑️ناب نیوز

۴️⃣ دانش‌آموز قهرمان
🏆 عبدالمجید نادرپور، دانش‌آموز هنرستان شهید منفرد گراش در مسابقات ورزشی دانش‌آموزان استان فارس در شیراز رشته دو ۱۰۰ متر بر سکوی اول ایستاد. حامد شهریاری و حسن مشایخ دو دانش‌آموز دیگر تیم گراش در این مسابقات بودند که به مقام‌های چهارم و پنجم بسنده کردند.
☑️آ.پ گراش

۵️⃣ ازدواج آسان
👩‍❤️‍👨موسسه مهر و امید گراش در حمایت از ازدواج آسان خدمات رایگان از جمله سفره عقد، مزون لباس‌های عروسی و عقدی، زیورآلات و ساعت، کیف و کفش و کت و شلوار ارائه می‌دهد و جهت بازدید در ساعات اداری روزهای دوشنبه و پنجشنبه با شماره زیر تماس بگیرید.
📞۰۹۱۷۷۵۰۲۳۱۶

۶️⃣ دو عملیات کشف تریاک
🚚 نیروی انتظامی ۱۷۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را که قاچاقچیان در اطراف دریاچه «هرم» دپو و و در یک گودال مخفی کرده بودند کشف کند. دیروز نیز در خبر اعلام شد نیروی انتظامی لارستان یک کامیون حامل بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کرده است.
☑️ پلیس فارس

۷️⃣ دعای ندبه
📿 دعای ندبه این هفته ساعت ۶:۱۵ صبح جمعه در مسجد تاریخی آخوند برگزار می‌شود.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top