بستن

اولین شکست ذوب‌آهن صدرنشین در گراش

هفت‌برکه: هلال‌احمر گراش، با شکست دادن تیم بدون شکست ذوب‌آهن اصفهان در گراش و رای کمیته انضباطی برای بازی پیشگامان شش امتیاز گرفت تا خود را به نیمه بالای جدول برساند.

▫️به گزارش هفت‌برکه یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲، تیم فوتبال جوانان هلال‌احمر گراش میزبان تیم بدون شکست و صدر نشین ذوب‌آهن اصفهان‌ بود. جوانان هلال‌احمر گراش موفق شدند با تک گل محمد ‌علی‌نژاد از روی نقطه پنالتی در لحظات پایانی نیمه نخست این دیدار اولین شکست ذوب‌آهن اصفهان را رقم بزند.

مسابقات لیگ برتر جوانان کشور در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود . در جدول هلال‌احمر با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول جنوب کشور قرار دارد. ذوب‌آهن با وجود شکست در این بازی همچنان با ۱۹ امتیاز صدرنشین این گروه است. 

ابوالحسن غلامی سرمربی جوانان هلال‌احمر در گفتگو با  کلات‌ گراش بعد از بازی گفت: خدا را شاکریم که توانستیم در شروع نیم فصل دوم تیم خوب و پر قدرت ذوب‌آهن را شکست بدهیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم و نزد همشهریان رو سفید باشیم.

غلامی افزود: از قبل نسبت به تیم ذوب‌آهن شناخت داشتیم و بازیکنان خوبی در نیم فصل به آن‌ها اضافه شده بودند، اما تیم ما با برنامه و تمرکز بالایی که داشتیم خوب پیش رفتیم و ریز به ریز کارهای تاکتیکی مد نظر را بازیکنان در زمین پیاده کردند و از دقیقه یک تا لحظه پایانی با تمام توانشان جنگیدند.

سرمربی گراشی ها در ادامه گفت: با توجه به کسب سه امتیاز این‌ بازی و سه امتیاز مقابل تیم پیشگامان شیراز به جدول بازگشتیم، تا باعث شود در ادامه ‌ی مسابقات با روحیه‌ بیشتری پیش برویم و نام شهرستان گراش را سربلند کنیم.

جوانان هلال‌احمر گراش در هفته‌ نهم شنبه ۱۸ آذرماه میهمان مس رفسنجان خواهد بود. در دور رفت هلال‌احمر ۲-۱ این تیم را شکست داده است. 

دیگر نمایندگان فوتبال گراش در مسابقات استانی چندان موفق نبودند. در مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان فارس بازی حساس هلال‌احمر گراش و شهید چمران لار یک-یک شد.

در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان هم هلال‌احمر در هفته پنجم در شیراز ۲-۱ مغلوب طلاییه شد. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top