بستن

تقدیر از پرستاران نمونه

هفت برکه: در مراسم بزرگداشت روز پرستار از پرستاران نمونه کشوری و شهرستان تجلیل شد.
به گزارش وبدا گراش؛چهارشنبه ۲۴ آبان، مراسم بزرگداشت مقام پرستار و آیین تجلیل از پرستاران نمونه کشوری و شهرستان در سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری دانشگاه علوم پزشکی گراش و با حضور اعضای هیات رییسه، پرستاران و خانواده پرستاران برگزار شد.

سخنرانی رییس دانشگاه، معاون درمان و رییس بیمارستان، پخش کلیپ فعالیت پرستاران، خاطره‌گویی و اجرای گروه موسیقی سنتی از دیگر برنامه‌های آیین تجلیل از پرستاران بود.

وحید محمدی و سمیه یزدی به عنوان پرستاران نمونه کشوری انتخاب شدند و آمنه صبوری، جلال ایزدی، اکبر اجرایی از بخش فوریت‌های پزشکی، مریم شریعتی شیری از بخش بهداشت و ساناز کهنسال، مریم رحمانی، محبوبه مراغه، مریم نظری، نجمه وراوی، فاطمه آذری، ابوالحسن طوافی، رویا حاجی‌زاده، امین رحمانیان، نرگس صداقت، مصطفی فاریایی و رویا کرمی از بخش درمان به عنوان پرستاران نمونه شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به دلیل همزمانی ۲۸ آبان، روز پرستار با مراسم کشوری تجلیل از پرستاران، که با حضور رییس‌جمهور در تهران برگزار خواهد شد، مراسم دانشگاه علوم پزشکی گراش و بسیاری از دانشگاه‌های کشور، زودتر از روز پرستار برگزار شده است.

شنبه، ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ شبکه جوانان رضوی شهرستان گراش نیز به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار ویژه برنامه‌ای را در سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار خواهد کرد.

حبیب بلوق بیروتی؛ خادم حرم زینبیه در این برنامه حضور دارد، حجت‌السلام سید محمد باقر بخشایش‌پور؛ امام جمعه گراش در این برنامه سخنرانی خواهد کرد، عارف ابراهیمی به عنوان مداح و گروه سرود راویان آفتاب در این مراسم اجرا خواهند داشت و محمد امین زارع شعرخوانی می‌کند. احمد رضا خودکامه نیز مجری این برنامه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top