هفت‌برکه: همزمان با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان فارس، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، دومین دولت‌مردی بود که پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ به گراش سفر و از مجموعه ورزشی محبی بازدید کرد.

وزیر ورزش که از افتتاح مجتمع منیری در لار می‌آمد و راهی شهرستان اوز برای افتتاح مجموعه ورزشی رئیس عبدالجلیل ابن الرئیس عبدالغنی در شهر کوره بود، در گذری کوتاه از گراش، به بازدید از مجموعه ورزشی محبی و شنیدن سرپایی درخواست‌ها اکتفا کرد. ارتقای نمایندگی ورزش و جوانان به اداره، کفپوش، روشنایی و سکوی زمین چمن از جمله مشکلاتی بود که در حضور گذری وزیر ورزش به گوش او رسانده شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، دکتر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهندس حسین‌زاده در سفر به گراش از بخش‌های مختلف، سالن‌ها و امکانات مجموعه بزرگ ورزشی محبی که با همت خیرین و دولت ساخته شده و در حال تکمیل است، بازدید کردند.

وزیر ورزش در پاسخ به درخواست تامین اعتبار برای کفپوش سالن ورزشی پاسخ داد که «پیگیری خواهیم کرد.» مدیرکل ورزش و جوانان فارس هم قول داد «طرح‌هایی که اعتبار آن‌ها توسط نماینده از سوی وزارت نفت تامین شده، تا آذر ماه وارد مرحله اجرایی خواهد شد.»

در آیین بازدید از این مجموعه بزرگ ورزشی، مدیر کل حوزه وزارتی، مدیر کل ورزش و جوانان فارس و مسئولان شهرستان گراش همچون امام جمعه و فرماندار حضور داشتند.

14020720 Vazir Varzesh 1