بستن

خسته نباشید مسئولین به آتش‌نشانان گراش

هفت برکه: مسئولین و نیروهای اورژانس در روز ملی آتشنشانی و ایمنی با حضور در آتش‌نشانی به آتش‌نشان‌ها سرزدند و از آن‌ها قدردانی کردند.

به گزارش هفت برکه: هفتم مهر ماه هر سال، روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی است. به همین مناسبت واحد آتش‌ نشانی و ایمنی شهرداری گراش گزارشی از عملکرد ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ را منتشر کرده است. آتش‌نشان‌ها در طول این مدت در ۲۴۹ عملیات حضور داشتند.

طبق این لیست؛ ۹۱ مورد دفع حشرات و حیوانات موزی و مارگی بیشترین عملیاتی بوده که آتش‌نشان‌ها در آن حضور داشتند و بعد از آن ۳۶ عملیات آتش‌سوزی نخاله، لاستیک، ضایعات، و خار و خاشاک، ۳۶ مورد امدادرسانی در تصادفات جاده‌ای و پوشش ایمنی جاده و تامین امنیت پرواز بالگرد و ۲۶ مورد نجات افراد محبوس در آسانسور و خودرو، از دیگر عملیات‌های پرتکرار آتش‌نشانها در این شش ماه بوده است.

عملیات خاموش کردن آتش‌سوزی منزل مسکونی، اداری و تجاری و انبار؛ ۱۹ مورد، برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و نجات؛ ۱۹ مورد و نجات کودک محبوس در اتاق؛ ۱۹ مورد، و همچنین پوشش ایمنی مراسمات و هیات‌های مذهبی و امتحانات کنکور؛ ۱۷ مورد، آتش‌سوزی سیلندر گاز، پیک‌نیک و مخزن سوخت؛ ۱۱ مورد، آتش‌سوزی کابل و کنتور و ترانس برق؛ ۵ مورد، آتش‌سوزی خودرو و موتورسیکلت؛ ۴مورد، بیرون آوردن انگشتر از دست؛ ۲ مورد و شرکت در مراسم پیاده روی اربعین و تامین امنیت مراسم توسط سه خودرو؛ ۱ مورد و بازدید ایمنی ساختمان‌ها و تاییدیه کپسول آتش‌‌نشانی با ۱۱۸ مورد از دیگر فعالیت آتش‌نشان‌ها در طول این مدت بوده است.

۱۹۵ بار نیز تماس‌های مزاحمی با آتش‌نشانی گرفته شده است.

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top