بستن

دختران تکواندوکار با ۸ مدال رنگارنگ از شیراز برگشتند

هفت برکه: بانوان تکواندو‌کار گراش در مسابقات تکواندو هان مادانگ استانی در رده سنی خردسال تا بزرگسال موفق به کسب ۸ مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش روابط عمومی تکواندو گراش جوان: سی‌ام و سی‌ویکم شهریور ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقات هان مادانگ به میزبانی استان فارس و در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

تکواندو‌کاران ۲۵ تیم از شهرستان‌های استان فارس در رده‌های کمربندی؛ سبز و آبی و قرمز و مشکی با هم رقابت کردند که حاصل این رقابت‌ها برای گراش، کسب ۸ مدال رنگارنگ توسط دختران تکواندو گراش با مربیگری عارفه پورشمسی بود.

عارفه پورشمسی در رده سنی بزرگسال و کمربند مشکی در آیتم جومونک قدرتی و در آیتم سنال قدرتی شکستنی مقام اول را به دست آورد. راحله حجازی در رده سنی جوان و کمربند قرمز؛ در آیتم آبدلیو رکردی مقام اول و در آیتم نوپوآبچاگی مقام دوم و در آیتم دلیو تعادلی مقام سوم را از آن خود کرد.

آیداعالی‌پور در رده سنی نو‌نهال و کمربند قرمز در آیتم دلیو تعادلی مدال طلا گرفت. ستایش روانشاد در رده سنی نونهال و کمربند آبی و آیتم دلیو رکردی مدال نقره را برگردن آویخت. سامیه جعفریان نیز در رده سنی خردسال و کمربند قرمز در آیتم پومسه به مدال برنز رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top