بستن

سینا شعبان‌نژاد در حادثه رانندگی جاده گراش – لار جان باخت

هفت برکه: واژگونی پژو پارس در جاده‌ لار- گراش یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت. سینا شعبان‌نژاد، راننده خودرو، قربانی حادثه شد و مهدی شادرام،سرنشین دیگر این خودرو نیز با شکستگی لنگن و خونریزی داخلی در بیمارستان امام رضا(ع) لار بستری است.

به گزارش هفت برکه حادثه پنجشنبه شب ۶ مهرماه حوالی ساعت ۲۳:۵۰ دقیقه اتفاق افتاد. بع گزارش آتش‌نشانی لار سرعت زیاد خودرو در بلوار دکتر دادمان باعث واژگونی و برخورد با تیر چراغ برق شده بود.

با تماس مردمی، دو تیم عملیاتی با خودروی نجات و آمبولانس از پایگاه هلال‌احمر گراش، اورژانس لار، اورژانس گراش و تیم نجات آتش‌نشانی لار به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش محمد شکاری،رییس هلال احمر شهرستان گراش، سینا شعبان‌نژاد،نوجوان ۱۷ ساله گراشی که در این حادثه از خودرو پرت شده بود و شدت جراحات زیادی داشت از طریق اورژانس گراش به بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش منتقل شد. او پس از چند ساعت دست و پنجه نرم کردن با مرگ در بیمارستان گراش، صبح جمعه ۷ مهرماه مهرماه ۱۴۰۲، شدت جراحات را دوام نیاورد و از دنیا رفت.

مهدی شادرام،سرنشین دیگر که درون خودرو محبوس شده بود با تلاش ۵۰ دقیقه‌ای نیروهای امدادی گراش و نیروهای آتش‌‌نشانی لار رهاسازی شد و از طریق اورژانس لارستان به بیمارستان امام رضا(ع) لار منتقل شد. او با شکستگی لنگن و خونریزی داخلی همچنان در این بیمارستان بستری است.

سینا شعبان‌نژاد از ورزشکاران رشته اسکیت و فرزند عباس شعبان‌نژاد کارمند پیشین شهرداری گراش بود. 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. انا لله و انا الیه راجعون

    در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم.
    روحش شاد و یادش گرامی باد و جاویدان 🖤🖤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top