بستن

۹۹۱ کلاس اولی به مدرسه رفتند

هفت‌برکه: دبستان شهید عالمی گراش امسال میزبان جشن شکوفه‌ها بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲، همزمان با سراسر کشور ، ۹۹۱ دانش آموز دختر و پسر کلاس اولی در شهرستان گراش با حضور در ۳۰ آموزشگاه ابتدایی و ۳۷ کلاس درس، سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

در این آیین که با حضور محمود طاهرزاده فرماندار گراش، محمد علی فرجی مدیر آموزش و پرورش، والدین و مسئولان این شهرستان در مدرسه پسرانه شهید عالمی  برگزار شد، دانش آموزان پس از حضور در جشن شکوفه‌ها، از نزدیک با محیط مدرسه، کلاس و معلم آشنا شدند.

فرماندار گراش در آیین جشن شکوفه ها در جمع دانش آموزان و والدینشان با بیان اینکه دانش آموزان بزرگترین سرمایه ای کشور هستند، اظهار داشت: دانش آموزان بزرگ‌ترین سرمایه برای والدین و کشور هستند که آینده به دست آنان سپرده خواهد شد.

محمود طاهرزاده افزود: حضور دانش آموزان در محیط مدرسه، آغاز زندگی و نگاه جدیدی برای آنها با هدف تعلیم و تربیت است و باید از این فرصت نهایت استفاده ببرند.

وی با اشاره به اینکه معلمان دانش‌آموزان را فرزندان خود بدانند، تصریح کرد: سرمایه گذاری روی تعلیم و تربیت دانش آموزان از مهمترین نیاز های جامعه است.

فرماندار گراش شناسایی آسیب های فضای مجازی را ضروری دانست و افزود: باید جلوی میدان داری فضای مجازی بر تربیت دانش آموزان را گرفت و تلاش کرد تا نظام آموزشی اسلامی ترویج داده شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گراش گفت: نشاط و پویایی لازمه هر جامعه ای است و مدارس ما باید از فضای شاد و جذابی برخوردار باشد تا این احساس شادابی و نشاط در دانش آموزان نهادینه شود.

محمود طاهرزاده شکوفایی آموزش و پرورش را مستلزم هم افزایی دو نهاد خانواده و مدرسه عنوان کرد و خواستار مشارکت بیشتر اولیاء و مربیان در تعلیم و تربیت دانش آموزان شد 

وی همچنین اغاز هفته دفاع مقدس را تبریک و یاد و خاطره ۱۳۰ شهید شهرستان گراش را گرامی داشت 

محمد علی فرجی مدیر آموزش و پرورش گراش نیز در این مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را به دانش آموزان تبریک گفت 

وی گفت: در شهرستان گراش ۹۹۱ دانش آموز کلاس اول در ۳۰ آموزشگاه ابتدایی و ۳۷ کلاس درس سال تحصیلی جدید خود را شروع می‌کنند 

فرجی با اشاره به اینکه مشارکت اولیا مکمل فرآیند تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش است، افزود: مشارکت اولیا در امور مدارس نقش مهمی در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارد

وی افزود: طرح ارزشیابی توصیفی یا طرح حذف نمره، تجربه نو آورانه‌ای در مقطع ابتدایی است که انتظار می‌رود خانواده ها با درک درست از این نظام آموزشی در تعلیم و تربیت دانش آموزان، آموزش و پرورش را کمک کنند.

عکس‌های هادی افشار را از این مراسم ببینید:

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top