بستن

بازنشر: از خاله شادونه تا رونالدو

هفت‌برکه: حضور رونالدو بازیکن تیم النصر برای بازی با تیم پرسپولیس در ایران حواشی زیاد و واکنش‌های زیادتر به آن حواشی داشت. یکی از کاربران اینستاگرام در یک استوری به حضور ۱۲ سال پیش خاله شادونه در گراش اشاره کرد. حضور خاله شادونه با استقبال سه هزاری نفری در گراش روبه‌رو شد. گزارش کوتاه و عکس‌های امین نوبهار را ببنید:

امین نوبهار – آبان ۱۳۹۰ : سه هزار گراشی به استقبال خاله شادونه رفتند تا کودکان بعد از مدت‌ها برنامه‌ای ویژه برای خودشان داشته باشند.

کم‌تر پیش می‌آید که مراسمی ویژه‌ی کودکان شهر برگزار شود. حتی در روز جهانی کودک، جز جشن بادبادک‌بازی، هیچ برنامه‌ی دیگری برگزار نشد. اما مهم‌ترین خبر هفته‌ی اول آبان‌ماه مربوط می‌شود به مراسمی که مختص خردسالان بود. حضور «ملیکا زارعی» یا به زبان بچه‌ها «خاله شادونه» در گراش به دعوت هیچ‌کدام از نهاد‌های حامی کودکان نبود؛ بلکه یک گروه فرهنگی- تجاری مسئولیت این برنامه را به عهده داشت.

ملیکا زارعی مجری برنامه‌های ویژه‌ی خردسال صدا و سیما است که به عقیده برخی از منتقدین اولین کسی است که فرم کلاسیک و خشک اجرای مجریان زن برنامه‌های کودک را تغییر داد. بعضی دلیل نفوذ «خاله شادونه» در کودکان را فرم خاص چهره و صدای او می‌دانند. مخاطب اصلی برنامه‌های خاله شادونه کودکان خردسال سه تا پنج سال هستند.

خاله شادونه با چهار اجرا در هفته‌ی اول آبان‌ماه مورد استقبال بسیاری از کودکان شهرهای گراش و لار و اوز قرار گرفت. به گفته‌ی مسئول برگزاری این برنامه وی برای هر اجرا پنج میلیون تومان مزد گرفته است. ملک‌محمدی مسئول برگزاری این برنامه در گراش هم‌چنین گفت: « این برنامه با هم‌کاری ویدئو کلوپ جام‌جم در گراش برگزار شد و جمعا حدود سه هزار بلیت فروخته شد.»

او گفت «اولین‌باری است که در یک شهر می‌بینم که پدرها این‌قدر از یک مجری برنامه‌ی کودک استقبال کرده‌اند و حضور زیاد خانواده‌ها در گراش بسیار عجیب بود.»

قیمت هر بلیت ورودی این برنامه ۵هزار تومان بود.

مدیر محتوایی هفت‌برکه روایتگر

1 نظر

  1. آقای نوبهار جوان کوشا گراشی ، ماجرای آمدن روتالدو به ایران با این همه حواشی و رفتارهای ناخوشایند متعاقب آن چه مشابهت و همانندی با آمدن یک مجری و سلبریتی تلوزیونی به یک شهر کوچکی مثل گراش دارد. آمدن این خاله برای گراش برای کسب در آمد بوده و علت اصلی استقبال از ایشان هم کمبود رویداد های فرهنگی و نشاط آور برای کودکان در منطقه، والدین و کودکان سه شهر نیز استقبال خوبی داشتند.
    موضوع رونالدو و مسابقه تیمش الجزیره کشور سعودی و تیم معروف سرخهای ایران یک رویداد بین المللی و آسیایی است که این رویداد از مقولات دیگریست. حواشی این دیدار که بسیار ناخوشایند و غیر فرهنگی بود که به زبان خودمونی آبروی برای این مملکت باقی نگذاشت و حای بحثش در این جا نیست. همین که مملکتی ادعا کند ابر قدرت منطقه است یک زمین درست و حسابی فوتبال در حد متوسط کشورهای منطقه و فقیر افریقا نداشته باشد خود گویا هزاران تفسیر است تا جایی که بازیکن خوب تیم پرسپولیس بایش در چاله زمین فرو رود و صدمه ببیند و نتوان بازی کند بسیار زشت و غیر قبابل قبول در فونبال امروز است. باقی آبرو ریزیها بماند گفته نشود. بقول دوستان جزیرتیمان در جزیره محل کسبمان ” دیگَ خیلی زشتن که آدم دِخت جوون خو ببَره سی این عربون” اشاره به آقای درویش مدیر باشگاه پرسپولیس داشت که دختر جوانش را با خود برده پیش رونالدو و دوستانش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top